Oldalak

2010. augusztus 12., csütörtök

Segítség!

Szerettem volna barka fonalat rendelni, próbáltam regisztrálni a honlapjukon, de nem kaptam meg a visszaigazoló e-mailt. Próbáltam megkeresni őket a kapcsolatként feltüntetett e-mail címen, de arra sem érkezett válasz.
Van valakinek valami tapasztalata? Én vagyok csak türelmetlen vagy van valami gond a honlappal?

7 megjegyzés:

  1. Tegnap rendeltem, azonnal jött automatikus válasz, sőt, levelet is írtam gabinak, ő is azonnal válaszolt, tehát szerintem működik.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nem lehet, hogy becsúszott a levélszemétbe a visszaigazoló email?
    Egyébként gyorsan szoktak válaszolni, azóta lehet, hogy sikerült is;)

    VálaszTörlés
  3. Kökörcsin,
    Egy kedves Vevőnk hívta fel a figyelmem a fenti bejegyzésedre. Sajnálom, hogy nem sikerült regisztrálnod, itt valami csúnya technikai malőr történhetett, főleg, hogy emailt sem kaptam Tőled. Mindenképp válaszoltam volna.
    Kérlek, próbálj írni újra a hello@barkafonal.hu email címre, vagy hagyj meg itt nekem egy elérhetőséget. Visszanézek napközben.

    VálaszTörlés
  4. Kökörcsin,
    Közben megtaláltunk az adatbázisban - legalábbis remélem Te vagy az, nem találtam email címet a blogodban, hogy beazonosítsalak - az email fiókod nem fogadta a visszaigazoló emailünket, de a regisztrációd sikeres volt. Küldtem email egy új jelszóval, azokkal a belépési adatokkal be fogsz tudni jelentkezni.
    Ha további gondod lenne, keress bátran!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Gabi!

    Köszönöm a segítséget, de sajnos most sem kaptam meg a mailt. Próbálok írni újra.

    Gabi/Kökörcsin

    VálaszTörlés
  6. Szia Gabi,
    Írtam egy emailt a privát email címemről a belépési adatokkal. Azt már remélem, megkapod, és sikerül belépned.
    Varga Gabi

    VálaszTörlés
  7. Megérkezett, nagyon köszönöm. És külön köszönöm annak a kedves vevőnek, aki felhívta bejegyzésre a figyelmeteket! Megyek fonalat válogatni:)

    VálaszTörlés