2010. szeptember 10., péntek

Változások

Remélem mindenki javát szolgálja a legújabb változtatás a blogon. Talán észre is vettétek, hogy fent, a fejléc alatt megjelent az oldalak listája. Kicsit lassan haladok vele, de igyekszem minden közérdekű és hasznos információt kimenteni így is. Bízom benne, hogy átláthatóbb is lesz a közös öröm mellett a rengeteg tudás és leírás is.
Bármilyen javaslatot és rendszerező elvet szívesen fogadok. :) Ha találtok elmaradt dolgokat, amik egy-egy már meglévő kategóriához tartoznak, megköszönöm, ha jelzitek.

Még csak a főoldal és a sapka leírások láthatóak, de remélem mihamarabb folytatni tudom a sort.

(Elnézést kérek azoktól, akiknek nem reagáltam mostanában, de nem voltam egy hétig gépközelben. Igyekszem gyorsan pótolni az elmaradássaimat.)

Az amigurumis játékra még lehet jelentkezni továbbra is!! Aki pedig jelentkezett hozzászólásban, de még nem írt e-mailt, azt kérem, hogy tegye meg.

4 megjegyzés:

Lívi írta...

Én nagyon örülnék, ha lenne valami könnyen, gyorsan megtalálható helyen link angol-magyar horgolós szótárhoz.

(Én hordosv blogján szoktam nézni. Csak mindig ezer lépésben jutok el oda - bár oké, kedvencnek is betehetném, de most nem ez volt a kérdés, na! :-P)

Csilla írta...

Szerintem ez jó ötlet,mindjárt találtam is olyan sapileírást,amit eddig nem láttam.
Az új belépőket is betennéd a csoportokba?Légyszi!
Én a kettesbe tenném magam..
Köszi!
rusy

Nania írta...

Szia! Jajdejó, épp tegnap este bogarásztam végig sok-sok oldalt a horgoblogon, mert sapileírást kerestem:P, ezért most nagyon konkrétan tudom, hogy a listából hiányzik P.Julcsi bogyós sapkájának leírása, mert én annak alapján kezdtem el kisfiam sapiját - bogyók nélkül! (http://horgo-blog.blogspot.com/search/label/horgolt%20sapka?updated-max=2010-02-16T00%3A40%3A00-08%3A00&max-results=20) És mint közelmúltban belépő én is szeretnék bekerülni a taglistába, erős 3-asnak érzem magam. Köszönjük a rendszerezést! Esetleg egy who is who-t lehetne a bemutatkozásokból?! közösségerősítés gyanánt:) Nania

Jandó írta...

Ó, bocsánat, de csak most értem idáig. Nagyon köszi a hozzászólásokat és az ötleteket is. A hiányosságokat pótoltam. Sajnos a bloglistával mindig el vagyok csúszva, de aztán egyszerre pótolom. :)