2011. május 20., péntek

Kitty minden mennyiségben!

Amikor elkezdtem Hello Kitty-t horgolni nem gondoltam volna, hogy ez a motívum ennyi munkámban vissza fog köszöni, de szép sorba érkeztek a megrendelések.

Először természetesen az alap hajráf, Kitty fejjel, a díszítéssel megegyező színben, ebben az esetben a lehetőségek tárháza végtelen!


Aztán jött egy felkérés sapira. Eddig csak magamnak készítettem sapkát, és az is egy barátnőmnél kötött ki végül.
Könnyebb úgy dolgozni ha kéznél van a saját fejem amire próbálgathatom, de most egy 5 éves kislánynak kellett egy nagy lyukú sapkát készítenem. A méreteket megkaptam, de így is néha betámadtam unokaöcséimet egy-egy próbára.



Elkezdtem különböző tokokat is készíteni, így adta magát, hogy kittynek is fel kell kerülnie egyre. Nagyon örültem amikor megtaláltam ezt a szép gombot is hozzá.


Régi, a blogomom már bemutatott darabok, de nem akarom, hogy kimaradjanak a szórásból:

Ráfon még ragasztás előtt
Fülbevaló
Bross



Nincsenek megjegyzések: