2011. augusztus 3., szerda

Nyárból őszbe

Sziasztok!
Az elmúlt időben újra nekiveselkedtem horgolni, abba se bírom hagyni :D
Az alábbi sapkát 4 éves lánykámra terveztem, merthogy a minta neve 'gyerekkalap' volt. Hát, jó lett a barátnőm 9 hónapos picike lánykájára...

De nem hagytam magam, és kipróbáltam nagyobban, saját kútfő szerint változtatva a mintán: 6 helyett 7 szirommal, tovább bővítve itt-ott. A karimája lehetne picit fodrosabb/hosszabb, de azért a célt elértem:


Aztán anyának -nekem- is kellett valami az őszre, vagy már a nyár hűvösebb napjaira? Möbius stóla készült hát:

A stóla mintája itt fellelhető. Még tervezem bővíteni a képtárat, ami újságom van, csak már egyszer a fejemre koppintottak...

Folyamatban egy kendő nekem és egy könnyű nyári sál, tervben pedig a két lányomnak egy-egy kendő-sapi összeállítás az őszre. Szóval beindultam ;)

1 megjegyzés:

Kri írta...

Nagyon ügyes vagy! Tavalyén is készítettem kalapkát,de valamiért a lánykám nem szereti. :( Pedig egész jól sikerült