2012. január 19., csütörtök

Horgolt neszesszer



Szeretem ezt a színkombinációt. Gyakran használom a
ruhatáramban is. A mandalás táskámon szintén
 visszaköszönnek ezek az árnyalatok.
Egyszerűen 20db láncszemmel kezdtem,
majd körkörösen egyráhajtásos pálcákat horgoltam.
Az első és második sorban 3-3 szemet szaporítottam a 
fordulásnál. A barna színhez érve rövidpálcákra váltottam,
ezáltal szorosabb lett a pereme.
A felső szélét 5 pálcás ívekkel díszítettem.
Bélést is varrtam bele és cipzárral zárható.
Remek lehetőség, hogy a sokféle fonalmaradékot
felhasználjuk.
A vállalkozó kedvűeknek, jó munkát kívánok!



4 megjegyzés:

Erika írta...

Nagyon szép lett, és tetszik ez a színpárosítás is!!!

Marcsi írta...

Köszönöm, Erika!

Lívi írta...

Hű, de nőies darab! Nagyon tetszik, pedig nem is színem a kék! :-)

vorsi0128 írta...

Kedves Marcsi! Nagyon szép a neszeszered. Szeretném megkérdezni, hogy milyen fonalból készítetted? Esetleg tudod a számát? Köszönöm válaszod: Orsi
vorsi0128@gmail.com