2012. augusztus 19., vasárnap

Élek

Sziasztok. Több mint egy éve? Már nem is tudom. Azért alkotok ám, de mostanság nagyon keveset, egyedül kicsit kevesebb lett az időm és az energiám. De apró kis hülyeségeket csinálgatok, amikből néhányat most meg is mutatok az alanti albumban. Nem nagy dolgok és nem is világrengető ötletek/lopások, de szerintem egész helyesre sikerültek. Valójában "csak" azért írok, hogy tudjátok, itt vagyok ám, csendben figyelek, és gondolok rátok. No meg alkotok. Néha.

 

További kellemes alkotást kívánok nektek,

ruju

4 megjegyzés:

fxtina írta...

én nagyon szívesen megnézném azt az albumot, mert ez az egy kép kedvet adott hozzá, de sajnos nem működik a link, ha rákkattintok, az jön ki, hogy "Sajnos az oldal nem található"...

ruju írta...

intézkedem

ruju írta...

hehhh, nem osztottam meg, bocsi :-S ebből is látszik, hogy mennyire kijöttem a gyakorlatból...

fxtina írta...

nagyon klassz a biliárd szett és a többi is! :)