2013. március 10., vasárnap

De rég volt...

Elnézést, nincs mentségem, hacsak az nem, hogy kissé felborult az életem (válás, két költözés, munka, gyerekek). Azért szorgalmas voltam vagyok, a karácsony ugye nem múlt el saját készítésű ajándékok nélkül (sajnos nincs fénykép, de majd szólok az illetékeseknek, hogy csináljanak és küldjék). Nemrég csináltam azonban magamnak egy pihe-puha sálat:




Barka Vattacukorból, 5-ös tűvel, hogy szép laza legyen, és egy SBS kendőt:




Már a következő projekten dolgozom, az egy stóla lesz, gyöngyökkel díszítve, szintén Barka Vattacukorból,  5-ös tűvel, de majd csak akkor mutatom, ha már kész, bár égek a vágytól :-)

Közben a fiamnak horgoltam egy sapkát, magamnak egy jópofa valami-tartót filcfonalból, meg nem is tudom, még mi mindent, ja szintén magamnak egy jó sapit, de sajna képek nincsenek, higgyétek el, jól néznek ki :-D. 

További jó munkát kívánok nektek!




Nincsenek megjegyzések: