2010. november 15., hétfő

Segítség kérés


Sziasztok!

Nem szoktam nagyon segítséget kérni, mert általában megoldom mindig valahogy a minták olvasását, de ezúttal jó nagy fába vágtam a fejszém. Találtam egy nagyon szép horgolt felsőt, amit elkészítenék magamnak, meg barátnőmnek, de már az első lépésnél elakadtam, pedig tudok angolul, de esküszöm nem értem...néztem a mintát, hátha rájövök...semmi...ha esetleg valaki, aki nagyon ráér és neki is tetszik a minta igazán hálás lennék ha elmagyarázná, hogy mit hova kell horgolni :) Ha rajz lenne helyette azt sem bánnám :) !!!

ezen a linken megtaláljátok a felsőt :


előre is köszönöm:

Barbi / Mephaela


A minta amit kaptam pedig itt :

Köszönöm a segítséget!

2 megjegyzés:

Babi néni írta...

Rajz megy emailben. Beszúrhatnád a kérdéshez, hogy mások leellenőrizhessék, hátha elszúrtam. :o)

Babi néni írta...

Észrevettem én egy hibát. :o) A második sorban jobbról lemaradt az 5 fordulószem és a két-két egyráhajtásos pálca közül a két láncszem.