2011. április 6., szerda

habcsi cuccok

a láthatáron...s ezért köszönet és hála minden közreműködőnek. Örömmel tölt el, hogy itt lehetek köztetek :)
Szüleim Évának neveztek el ama bizonyos napon, mikor úgy döntöttem,hogy a világra jövök (ismét). Jelenleg Debrecenben élek, kb. 2 éve kezdtem el horgolni - először is egy kőtartó medált, mert a nyakamba szerettem volna akasztani egy kövecskét. Aztán lökdösött tovább a sors, kedves ismerősöm addig hajtogatta a borsót, meg a héját, hogy végül megszületett a mosolyborsó és később különböző változatai...


Másik kedves ismerősöm pedig megkért arra, hogy csináljak valamit egy kisbabának, amiben örömét leli. Azóta sorra képződnek a babaforgók...


Persze közben azért ékszereket is gyártottam, nyakláncokat, gyűrűket, fülbevalókat, kitűzőket, mikor mi jutott eszembe...


Ha valakit még érdekelnek egyéb dolgaim is, itt megtalálhat! :)


7 megjegyzés:

Natti írta...

Szuper ügyes vagy. S az ötletek!!!!
Überszuperek!!!

Unknown írta...

Nagyon szépek és ötletesek! A babaforgók meg nagyon szuperek, még a 4 éves lányomnak is tetszenek!

evasinai írta...

Köszönöm a dicsérő szavakat, nagyon jól esnek! :)
Van egy jóbarátom, aki mielőtt a babának ajándékozta volna a babaforgót, napokig feküdt alatta...szóval nincs korhatár :D

fxtina írta...

kedvencem a halacskás mobil, de a többi is nagyon aranyos. üdv. a klubban :)

Andy írta...

Yummi!

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Nikolett írta...

Nagyon szuper kulcstartóid vannak, én is debreceni vagyok, nincs itt valamiféle olcsó fonalas? nikolett.manager@gmail.com-ra írj kérlek! :)