2010. augusztus 12., csütörtök

Egy kérdés mindenkihez

Az jutott eszembe, hogy lenne-e kedvetek egy közös találkozóhoz?

Itt gondolok minden blog tagra, és esetleg olvasóra is - valami egész családos, egész napos dologra. Lehetne benne ismerkedés, horgolás, ajándékozás, fonalas dolgok, játék, gyerekprogram...

Helyszín ötleteim vannak, de először csak elméleti szinten érdeklődök az egészről. Mondjuk valami szeptember közepe-vége időpont lehetne, szombat vagy vasárnap.


Mit szóltok hozzá???? :) (Persze, ha nem jó, vagy nem megoldható nem gond.)


Az ötletet ezek a képek adták, a következő blogon. Remélem nem haragszanak meg, hogy felteszem ide, de megkérdezni nem tudom, mert nem értek egy szót se az egészből.

11 megjegyzés:

Kriszta írta...

Wow, izgalmasan hangzik :)))

Kriszta írta...

Ja, a lényeg, benne lennék, bár erősen függ attól is, hogy hol lenne :)

aniko66 írta...

Ez jó ötlet! Minden meg lehetne tapizni, meg mutogatni, meg okosítani egymást a kis trükkökkel! (Ha jól láttam francia oldal, arról meg Párizs parkjai jutnak az eszembe, ahol minden parkban nyugodtan leheveredhetsz a fűre - akár horgolni is. Ápoltak, kakimentesek, és nem néznek bolondnak! )

Macus írta...

Szuper az ötlet, de nekem mostanában kevés az esélyem az eljutásra. Aki szokott nálam járni, tudja, hogy kétfelé vagyunk hét közben (Pest, Makó), a hétvége nagyon kell együtt. De elviekben nagyon támogatom az ötletet, és ha családegyesítünk, utána én is el tudok jutni több helyre. Ráadásul a leendő lakhelyünk Bp.

Iza írta...

Huuu de jó ötlet! Én benne vagyok. Csak egy bajom van, messze lakok és jelenleg nem áll úgy a szénám hogy beleférjen egy Mo út.Sajnos, :(

micuska írta...

Nagyon klassz ötlet, már én is pedzegettem júniusban, mert a kötősökkel való tali nagyszerű élmény volt. Csak rád vártam, hiszen Te vagy a szívünk-lelkünk-fejünk.

micuska írta...

Mondjuk Baja vs. Budapest = Kecskemét. Nnna,? Jól kifundáltam?

Gabella írta...

Ha Kecskemét, akkor benne lennék, valamelyik szombaton. Egyéb verzió sajnos nem működik.

Névtelen írta...

Nálam is helyfüggő. Kecskemét, Szeged környéke bármikor, minden fenntartás nélkül. Messzebb már nem hiszem, hogy elmerészkednék... egyelőre.:)

Lara írta...

Jo otlet csak sajnos lemaradok rola,mert Erdelyi vagyok. :(

Jandó írta...

Nagyon köszönöm, hogy írtatok. Sajnálom, hogy van akinek alapból nem jó, de teljesen meg tudom érteni.
Kecskemét környékére gondoltam én is. Részletek később. :)

Micuska, közi, ez jól esett. :))