2010. október 21., csütörtök

Horgolt táska és angyalka

Régen írtam már ide bejegyzést, de az nem jelenti,hogy nem olvasom a blogot:) Mindennap benézek ide és csodálkozom a remekműveken.

Készítettem egy kistáskát - nem egy nagy szám, tudom. Nekem ez a táska az első horgolt táskám. Kérésre készítettem - nem tudtam nemet mondani rá.Bélést is varrtam bele, lila vászonból, hogy jobb tartása legyen.


A megrendelő kért még hozzá horgolt virágokat is, amiket hosszú hajába tud majd tűzni. Eddig ezt a kettőt sikerült készítenem, de még párat össze kéne hoznom - mondjuk holnapig :P Na, majd este!:)

Karácsony közeledtével pedig ilyen angyalkákat kezdtem el horgolni - gondoltam jó kis ajándékkisérők lesznek belőlük. Nagyon népszerűek az ismeretségi körömben:)

Hát, csak ennyit szerettem volna.

Mindenkinek jó horgolást kívánok: Hencsilli

9 megjegyzés:

Iza írta...

de cuki az az angyalka, nekem is tervben van hogy idén karácsonyra készitek én is valami horgolt dekoráciot.

micuska írta...

Jaj, de jó! Hasonlót horgoltam én is a minap, kötőfonalból, de nem mertem feltenni ide. Na, majd az albumomba! Ő is kötőfonalból készült? Mekkora? (Köszi)

Hencsilli írta...

Köszi Iza és Micuska! Az angyalkára gondolsz ugye, Micus? kb. 6 cm magas és Piroska horgolófonalból készítettem.

ekszerlada írta...

Juj de nagyon tetszik az angyalka!!!
Én még csak mostanában kezdtem horgolni,sajna el nem tudom képzelni,hogyan készült:)De ha felnövök,szerintem rájövök:))
NAgyon ügyes vagy:))

micuska írta...

Igen:-), az angyalkára. Piroskából? Akkor nagyon jó felbontású a fotó.

Kathy írta...

Nagyon tetszik a kistaskad! Irto cuki. Ez az angyalka meg egy angyal!!!:))))))

Hencsilli írta...

Köszönöm a kedves megjegyzéseiteket! Olyan jólesik:D

Unknown írta...

Szia Hencsilli!
Szeretném a karácsonyi blogomon közzétenni, rád mutató linkkel. Lehet? Van valahol leírásod hozzá esetleg?
köszi
Anita
www.karacsonyidekoraciok.blogspot.com

Hencsilli írta...

Szia Bon-bon! De jó! Írok neked mélt:)