2012. január 12., csütörtök

SBS

Idejét se tudom, mikor voltam aktív ezen a blogon....
A múltkoriban készült újabb SBS-t viszont csak felteszem. Sokan sokszor elkészítettük már, de mindig jó horgolni.



A blogomban blokkolás előtt készült kép van, ez már a blokkolt kendőről készült kép. És igen, van egy hibája, ott van az a lyuk. Amikor megláttam, kizártnak tartottam, hogy lebontom...
Nem vállkendőnek használom, inkább nyakban, akkor meg nem látszik. De már olyan hosszú volt a sor, türelmetlen is voltam, haladni akartam, így maradt benne a hiba és a lyuk.

Ha minden igaz, hamarosan kész az Elise Shawl...

2 megjegyzés:

Szilvi írta...

Én is nagyon szeretem ezt a mintát, kettő kendő készült vele, de lesz még! :)

ungerzsuzsi írta...

Szia! Nem próbálod meg utólag belekapcsolni valahogy azt a két egyráhajtásos pálcát? Ha jól látom, csak az hiányzik. Lehet, butaság, még nem csináltam ilyet. Hátha sikerülne összefogni a lyukat, és nemcsak nyakbakötve hordanád ezt a szépséget!