Szerettem volna barka fonalat rendelni, próbáltam regisztrálni a honlapjukon, de nem kaptam meg a visszaigazoló e-mailt. Próbáltam megkeresni őket a kapcsolatként feltüntetett e-mail címen, de arra sem érkezett válasz.
Van valakinek valami tapasztalata? Én vagyok csak türelmetlen vagy van valami gond a honlappal?
7 megjegyzés:
Tegnap rendeltem, azonnal jött automatikus válasz, sőt, levelet is írtam gabinak, ő is azonnal válaszolt, tehát szerintem működik.
Szia!
Nem lehet, hogy becsúszott a levélszemétbe a visszaigazoló email?
Egyébként gyorsan szoktak válaszolni, azóta lehet, hogy sikerült is;)
Kökörcsin,
Egy kedves Vevőnk hívta fel a figyelmem a fenti bejegyzésedre. Sajnálom, hogy nem sikerült regisztrálnod, itt valami csúnya technikai malőr történhetett, főleg, hogy emailt sem kaptam Tőled. Mindenképp válaszoltam volna.
Kérlek, próbálj írni újra a hello@barkafonal.hu email címre, vagy hagyj meg itt nekem egy elérhetőséget. Visszanézek napközben.
Kökörcsin,
Közben megtaláltunk az adatbázisban - legalábbis remélem Te vagy az, nem találtam email címet a blogodban, hogy beazonosítsalak - az email fiókod nem fogadta a visszaigazoló emailünket, de a regisztrációd sikeres volt. Küldtem email egy új jelszóval, azokkal a belépési adatokkal be fogsz tudni jelentkezni.
Ha további gondod lenne, keress bátran!
Kedves Gabi!
Köszönöm a segítséget, de sajnos most sem kaptam meg a mailt. Próbálok írni újra.
Gabi/Kökörcsin
Szia Gabi,
Írtam egy emailt a privát email címemről a belépési adatokkal. Azt már remélem, megkapod, és sikerül belépned.
Varga Gabi
Megérkezett, nagyon köszönöm. És külön köszönöm annak a kedves vevőnek, aki felhívta bejegyzésre a figyelmeteket! Megyek fonalat válogatni:)
Megjegyzés küldése