2010. szeptember 8., szerda

Bemutatkozás

Egy ideje készültem már arra,hogy írjak ide.
Új tag vagyok,így illik bemutatkoznom.
Nagyjából 1 hónapja horgolok újra.Pár évtized kimaradt.Gyerekkoromban lelkesen alkottam anyukámmal.
Július végén moziban voltunk,ahol egy lány ült előttem,gyönyörű horgolt sapiban.Megszállt az ihlet. Azóta sem hagyott alább a lelkesedésem.
Van 3 gyerekecském.Ők örömmel fogadják alkotásaimat.
Bevallom,sokat nézegettem a horgo-blogon megjelenő munkákat,és bizony sok ötletet lestem el innen.
Főként sapikat gyártottam eddig.
A saját megítélésem szerint,
nagyjából a kettes csoportba tartozom.Valahogy lehet oda is csatlakozni?Valóban szorgosan gyakorlom az alapokat!

Ötleteiteket,szép munkáitokról feltett képeiteket köszönöm! Ösztökél,és tanít!
Végül néhány kép az elkészült darabokról..




3 megjegyzés:

hAnd-i írta...

Üdv. a csapatban...
Nagyon tetszenek a sapiid és így elsőre három különböző mintával... nagyon ügyes vagy... a piros a kedvencem, gyönyörű... és a kislányod is

Iza írta...

Jé, bővűlt a "horgo-blogi család"!Isten hozzott!Nagyon édesek a sapijaid, de az én kedvencem a kis mackó :)

elina írta...

En is udvozzollek a csapatunkban...es latom hogy te is nagy oromodet leled a sapik horgolasaban:-)))Nagyon szepek...ugyes vagy:-)