2010. szeptember 4., szombat

Csipisapi és Lidlsapi

Ezek (is) készülgettek ám időközben, csak a fotózás kifogott rajtunk. A sárga sapi az elejétől kezdve esetleges volt. Horgoltam és bontottam, mert tudtam, mit akarok, csak azt nem, hogyan. Így lett kb. ilyen, amilyennek szerettem volna. Valami Eldorádóra hasonlító kínai pamut horgolófonal, lazán 2-es tűvel. Minta a buksiról leolvasható;-)



Ez nem mondom, milyen előéletű fonalból van, mert megköveztek. A szaporítás jól sikerült, csak úgy belejöttem, hogy még 3 év múlva is jó lesz az asszonyság fejére. (Na meg felpróbáltam én is, és gázul kinyújtottam)
A megkötőn is bojtocskák vannak. A sapi alapja végig 1rp, majd a füleknél 3 legyezőt készítettem. Hátul ráköltéssel fejeződik be, elől olyan pikófélét céloztam meg. Kicsit tágított a körméreten (vagy inkább a legyezők), ezért most kimostam, ha nem húzódik össze, akkor bontok.


Zárójel: már napokat töltöttem a fotók szerkesztésével, de én h. vagyok ahhoz h. 2 képet összevágjak, v. montázst/kollázst készítsek. Melyik szerkesztőben tudok ezzel boldogulni? Segítenétek nekem?

3 megjegyzés:

Bea írta...

Klassz lett mindkét sapi. Én a picasa-t használom: le lehet tölteni a netről. De így is jók a képek, mert végülis 2 sapit mutatsz be.

Jutka írta...

De, drága a kis hölgy ezekben a sapikban! (magadról miért nem csináltál képet?) :)
Komolyra fordítva a szót én is a picasát használom a képet szerkesztésére és kilehet hamar tanulni.

micuska írta...

Köszönöm az ötletet. Eddig a síma ACD képnézőt használtam (volna).