2010. december 17., péntek

Fehér szett

Készült egy bogyós szett is. :) Ez ajándék lesz, remélem, hogy az ajándékozottnak is annyira fog tetszeni, mint nekem. Lehet, hogy nekem is készülni fog egy, annyira jó puha. :) Emlékszem, hogy valaki hozott egy hasonló bogyós angol leírást is, aminek aztán elkészült a leírása is. Én ezt is megtaláltam Teresánál. :) Csak annyit változtattam, hogy én a kávé szemek közé nem horgoltam plusz egy szemet, mert akkor túl szellős lett volna. Plusz került rá simli és egy kis csík, egy-egy gombbal, ami mostanában annyira divat. A sapka linkjét ITT találjátok, a sálét pedig ITT.
A képek minőségéért bocsi, vacakol a fényképezőgépem. :/




6 megjegyzés:

micuska írta...

Nagyon ügyes vagy.

Marcsi írta...

Húú, de tetszik! A sapkához hány dk. fonalat használtál fel?

Amelie írta...

Köszönöm szépen. :)
A sapihoz kb 6-7 dkg fonalat használtam fel, a sálhoz pedig pont két gombócot, 10 dkg-ot. :)

Unknown írta...

Mit rontok el, hogy a 7. körnél tarotok, és nagyon picinek tűni? mekkora fejre kéne ennek illenie?:(
Köszi!

Amelie írta...

Gyorsan, mielőtt még becsomagoltam volna, megnéztem a sapit. Én nem négy, hanem hat sorig szaporítottam. Szóval a legutolsó szaporítós soromban a dupla kávészem között négy kávészem van. Ha jól számolok, akkor talán 36 vagy 38 kávészemmel mentem így végig. Ez az 57-es fejemen kicsit feszült, de ez fonal minőségtől is függ. Én 30% gyapjú - 70% akril fonallal horgoltam. :)

Miss Scotty írta...

Szia!

Nagyon szép lett. A kedvenc mintám (nopp minta a neve a horgolás könyvek szerint), gyakran horgolok én is ezzel.

Üdv. Scotty