2011. július 5., kedd

Blogtalálkozó

Talán már sokan olvastátok a Hungarian Provence blogon, hogy augusztus 13-án 10-18 óráig blogtalálkozó lesz, és pont Baján (ahol én is lakom). :) (Itt is külön megköszönném a szervezést, és a lehetőséget a találkozásra.)



Úgyis szerettem volna újra megkísérelni egy Horgo-blogos találkozót, de gondoltam így 2 legyet üthetnénk egycsapásra. Találkozhatnánk más blogos ismerősökkel, és mi is ott lehetnénk. Mit szóltok hozzá? Nagyon örülnék, ha minél többen jönnétek.

Jelentkezni kell a találkozóra a megadott e-mail címen (nézzétek meg hozzá a linket) július 7-ig. Már csak pár nap van addig, de remélem még időben szóltam.

Aki jelentkezik, és jön, azt kérném, hogy ha ide a horgo-bloghoz is tartozik, akkor írjon nekem is a yutekk@gmail.com címre, hogy tadjak róla. Szeretnék valami kis névtábla szerűt küldeni nektek, hogy majd megismerjük egymást, hogy mind horgolósok vagyunk! :) Persze ez tagokra és olvasóka is vonatkozik.

Remélem sokan ott leszünk, és tudunk személyesen is találkozni.

Nincsenek megjegyzések: