2010. július 15., csütörtök

Segítséget kérek!

Szeretnék horgolni barátnőm hamarosan születő kislányának Catania fonalból egy kiscipőcskét. Valami kis csinos, pántos, Mary Jane-szerű lábbelire gondoltam, de nemigen tudtam ügyesen rákeresni, így nem nagyon találtam ilyen leírásokat.
Ilyesmire gondolok, mint ez, vagy ez...
Ha valaki tud ilyen linket, léci ossza meg velem!

ezt a videót találtam, de jobban tudnék használni egy kinyomtatható leírást, mert a videón hallott szöveg alapján nem boldogulok (ha esetleg valaki a videós mintát leírja, az is jó lenne). Másrészt úgy látom, hogy ez egy vastagabb fonal, lehet, hogy Cataniaból túl kicsi lenne?

Köszi előre is!

12 megjegyzés:

Lívi írta...

Megtaláltam egy angol leírást a videóshoz!
http://crochet-mania.blogspot.com/2009/08/crochet-baby-mary-jane-slippers.html
ezek szerint valóban vastagabb, 5-ös fonallal készül :-(

És mi fán terem az FHDC? Mi az?

Azért továbbra is is várok más leírásokat, ha tudtok!

aarkus írta...

Szia Lívi! Van egy leírásom egy Amelie magazinból, szívesen elküldöm e-mailben, ha adsz egy címet. (Ide feltölteni sajnos nem tudom, mert nem vagyok tag.)

Zsófi írta...

Szerintem felejtsd el a Cataniát, ha tényleg hordható kiscipőt akarsz készíteni. Kemény egy pihe-puha bőrű babának. A mosást sem annyira bírja.
A "baby"-vel kezdődő superwash fonalak között érdemes válogatni.

(Lakástextilnek pont ezért kitűnő.)

Zsófi írta...

Egyébként a Ravelry gyűjtésem.

Ingyenes a regisztráció, és nagyon jó.

Babi néni írta...

Lunánál itt van egy pár képes leírás: http://alunamistejidos.blogspot.com/search/label/Bebe

Zapato (Zapatito) a cipő spanyolul.

Mostanában nem internetezek csak naponta egyszer, de ha addig ráér, augusztusban szívesen lefordítom.

Lívi írta...

aarkus, köszönöm! sajt kukac naplopok pont hu

zsófi: Catania van most nekem itthon. Már nem biztos, hogy lesz időm mást venni. de amúgy van ezekből a babykből is tiszta pamut? Na, majd megnézem valahol.
beregeltem az oldalra is, köszi!

altair: köszi, de sajnos nekem még az angolba is beletörik a bicskám, nemhogy másba...

Amúgy arra nem írt senki: FHDC micsoda?

micuska írta...

Teresa-nál láttad? Sztem a Foundation Half Double Crochet rövidítése. Az, amit ott az elején mutat. Kezdő félpálca.

micuska írta...

És még: 2.00 percnél lassítva mutatja, ott nagyon szépen láthatod.

Eszter írta...

Szia Livi!

Én itt találtam mintát kis cipőhöz:) Remélem tudtam segíteni.
http://xfree.hu/album_show.tvn?aid=92952

Lívi írta...

hú, ezek csudajók, köszi!!!!
Vajon a 3. képen levő talp a kiindulás mindegyikhez? Vagy hogy van?

Eszter írta...

Sajnos azt nem tudom. Szerintem igen, de én is még csak nézegetem, hogy jó lenne elkészíteni. A fonalam már meg van hozzá:)))

Zsófi írta...

Lívi, itt is hagytam róla egy linket, de cipő alap-horgolásminta van a blogomon felrakva.

Kb. 10 centis. Az én babámra pont jó. ;-DDD