2011. március 2., szerda

Bemutatkozás

Sziasztok!

Hát először is nagyon szeretném megköszönni, hogy felvételt nyertem közétek!

Érden lakom a férjemmel és két kis ördög-bördög fiúcskával. Imádok kézimunkázni (www.veronaplo.blogspot.com), leginkább keresztszemezni és varrni. Nemrég kezdtem el horgolni, mert beleszerettem, méghozzá menthetetlenül, a horgolt állatkákba. Ezért én is amigurumi gyártásba fogtam. Létre is hoztam egy külön blogot nekik (www.horgoloblog.blogspot.com). Még csak most készült el, ezért kis türelmeteket kérem az első fotókig.
Lelkes előfizetője vagyok a crochet-world magazinnak is, 2007 óta az összes szám megvan :-) Ha valakit érdekel egy-egy minta belőle, keressen meg bátran!
Sajnos nem merek bonyolultabb mintákhoz fogni, de köztetek remélem hamar felbátorodok majd!

2 megjegyzés:

hAnd-i írta...

Isten hozott... én is szoktam horgolni amigurumikat, ugyhogy alig várom már, hogy friss blogodat feltölts fotókkal...

Iza írta...

Jó hogy nőtt a társaságunk.:) Nem is olyan bonyolult a horgolás, csak néha nagyon oda kell figyelni.És egy kicsit irigyellek is a magazinok miatt, sok jó dolog van benne, lehet belőle horgolgatni.:)