2011. március 10., csütörtök

Mert illik bemutatkozni:

Mennyit vártam erre :) 
És végre itt vagyok én is...köztetek.
Csilla vagyok, 20nap híján 18 éves. A horgolás valamilyen szinten végigkísérte az életem. Minden nő rokonom horgol, köt, s mindegyik meg akart tanítani már egész pici koromba. Persze eleinte nem érdekelt...óóó mi az nekem, minek az, semmi izgalmas nincs benne... És nagyjából 2 éve benőtt a fejem lágya, és mégis csak leültem a nagyimhoz tanulni :)
Könnyen ment, és érdekelt, lassan megszületett az első sapkám, aztán a második, harmadik, negyedik... és már csak annak nincs Csilla féle horgolt sapkája, aki nem hord sapkát.
Kicsit talán túl romantikus képet szúrtam be, de a sapkáról nincs más :P
A sapkákat sál követte, a sálat pedig a fülbeválók, nyakékek, kitűzők. Mostanság ebben lelem a legtöbb örömöm.

Örülök neki, hogy végre én is itt lehetek :) Olyan emberek között, akikkel biztos hogy van legalább egy közös témánk ;)

Van blogom is, szám szerint kettő is: http://bycsilla.blogspot.com/ <ez csak a horgolással foglalkozik :)
                                                        http://eletesegyeb.blogspot.com/ <ez pedig minden mással :)




Jó alkotást :)

4 megjegyzés:

Aledi írta...

Isten hozott, Csilla! Jó az a kép, ne szabadkozz, gyönyörűek vagytok :)

Eta írta...

Érdekesek és egyediek a munkáid - (körülnéztem a blogodon.) Tetszenek az ékszereid. .o)

Mókusfül írta...

Nagyon édesek vagytok a képen, nincs miért szabadkoznod :) A sapik is nagyon jól néznek ki, és tetszenek az ékszerek! :) Üdv itt :)

byCsilla írta...

Köszönöm szépen :)