2010. március 14., vasárnap

Bemutatkozás - KicsiKató

Sziasztok!



Szinte a kezdetektől olvasom a blogotokat és elérkezett az idő, hogy aktívan is csatlakozzam.



KicsiKató vagyok, imádok művelni mindenféle kézműves tevékenységet, a horgolás azonban még egy naaagy törtfehér rész az életemben. Hogy miért nem hófehér, azt a következő képekkel tudom megmagyarázni.

Pár éve még egy kézimunka-rövidáru-méteráru boltban dolgoztam, ahol szakmai ártalom volt minden kipróbálása, elővettem hát a régi horgolótűket és -fonalakat, vettem egy újságot és megtanultam horgolni ezt a virágot:


Aztán újra meghorgoltam:


És pár hónap múlva megint meghorgoltam:



Khm, ezen felül nem jutottam messzire:) Igaz, horgoltam egy egyszerűbb kalapot is, de sokat elárulok a minőségéről azzal, hogy egyszer sem vettem fel?:)

Summa summarum, ideje túljutnom ezen az egy szem virágon:)))) Felvérteztem magam mindenféle szakirodalommal, a régi munkahelynek köszönhetően zsákban állnak itthon a vastagabb fonalak, horgolófonalból sincs hiány, lassan neki is kezdek az aktív tanulásnak. Azt remélem, inspirálni fog a kényszer, hogy legalább nektek megmutassam, mire jutok.

Hogy mi a cél? Szeretnék pl. nagyikockákból takarót, de megelégszem egyelőre azzal is, ha megtanulom a különféle szemeket és jó lenne azokat a fura rajzokat is megtanulni értelmezni:)


Éééééés az egyik legfőbb indok, hogy végre kértem meghívót: szeretnék veletek megosztani egy remek lelőhelyet, ha tudtok már róla, bocsi, nekem csak tegnap tűnt fel, hogy a Szalay könyvkiadó által kínált 200 horgolt blokk, babatakarós blokkok és hullámos mintás könyv 500 ft/db áron kapható!!

Röviden (??!) ennyi, aki többre kíváncsi, a blogomból elég sok mindent megtud rólam. Most megyek és bújom tovább a szakirodalmam:)))

6 megjegyzés:

Kalex © írta...

Most már itt is olvaslak! Ha ne bánod... :o)

Eta írta...

Ez annyira aranyos, mit a Kis hercegben az elefántot nyelt óriáskígyó. :o))) Vágj bele, és kérdezz nyugodtan, mindenki segíteni fog. Hajrá!

micuska írta...

Szóval, egy dologból ennyi félét alkottál. Mi lesz, amikor már mindent tudsz?

Aledi írta...

Nem vagy egyedül, aki ilyen "komoly" horgoló múlttal rendelkezik : ) A legjobb helyre jöttél.

Babi néni írta...

Szia itt is! :o)

(Régi rendszeres olvasód)

KicsiKató írta...

Köszönöm-köszönöm, ma már próbálkoztam is a horgolótűimmel:))