2010. március 26., péntek

Szegfűk szárral


Hát nem így terveztem, de a kreatív stúdióban az eladó olyan tanácsot adott, ami nem tetszett, így ez lett mégis... nevezetesen a szegfű száráról beszélek, miszerint vettem pár szál olcsó, gagyi műszegfűt, és letépkedtem a szirmait, a helyére pedig az én horgolmányom került. Ódzkodtam a műanyagtól, de a végeredmény tetszik. Sajnos rögzíteni csak ragasztópisztollyal lehet, nehéz a horgolást a műanyaggal eggyé varázsolni másképp. Imádom készíteni őket. Az tuti, hogy anyák napjára anyu is, és anyósom is ilyen csokrot fog kapni kicsit felturbózva :):):)


Itt kaptam tanácsként a szárának a zseníliát is, nos, rákérdeztem arra is, nem tartja meg sajnos a szegfű fejét, elég nehéz ahhoz.

6 megjegyzés:

Babi néni írta...

A Rayher Hobbiban láttam ilyen műanyag virágszárat, nem tudom van-e még.

De a Butinette oldalán (http://basteln-de.buttinette.com/shop/suchen-DE-de-BU) biztosan tudtam, hogy láttam ilyen "horgolt virág készletet". Szállítanak Magyarországra is én már írtam nekik ezügyben pár éve kezdetleges német nyelven és hátha alapon angolul és a rendelés szépen megjött. Mivel unión belül van, nem is vámolják. :o)

Babi néni írta...

Meg lehet nézni a kész virágot és az alapot is. És ami a legjobb: Nem kell ragasztani, hanem összepattintani a virágon átszúrva. :o)

Hencsi - bneheni írta...

Köszi, ezzel csak az a baj, hogy nem tudok angolul. Soha nem tanultam. Oroszos voltam, meg németből érettségiztem, de abból sem boldogulok már sehogy, már a gyerekemnek sem tudok segíteni, olyan sok éve nem frissítettem az akkor megszerzett igen csekélyke tudásomat...

micuska írta...

Heni! Az angolban szívesen segítek neked, de én meg sajna a németet nem tanultam soha, így nem igazodok ki az oldalon.

Babi néni írta...

Ez egy német oldal. :o) De a rendeléshez nem kell levelet írni, csak regisztrálni. Én azért írtam nekik, mert nem tudtam, hogy fognak-e a kedvemért Mo-ra szállítani. De simán bevállalták. :o) Szóval nézd meg, hátha!

Ha mégsem megy, szívesen megrendelem neked - persze csak ha kell. :o)

Hencsi - bneheni írta...

Gondolkoztam, és köszi, de nem kérek. Nem annyira gáz sztem a végeredmény, (legalábbis nekem, és a környezetemben élőknek tetszik,) a ragasztó pisztolyos megoldás sem akkora macera, hogy ezért most újra bele menjek egy külföldi rendelésbe, vagy egy esetleges vámolásos mizériába (volt már benne részem sajnos). Szóval mindkettőtöknek köszi a segítséget, de most nem élnék vele.