2010. március 17., szerda

Elkészült blokkok

Sziasztok!
Szerettem volna egy kis meglepinek feltenni, az elkészült blokkokról egy képet.
Sajnos Heni képe olyan kis méretű, hogy abból egyesével kivágva a blokkokat nem tudtam értékelhető képet kapni, valamint Kökörcsin blokkjai teljesen fedik egymást. Nekik ezt meg is írtam, remélem küldenek nekem másik képet, hogy az ő blokkjaik is felkerüljenek a képre! Mert akkor lenne az igazi! Valamint ha valaki nem látja a blokkját, de feltette ide a képet, akkor szóljon, mert én is lehetek figyelmetlen.
Nem tudom ti milyennek látjátok, de nekem már most nagyon tetszik ez a takaró!
Ja, és ha rákattintotok a képre sokkal nagyobban is láthatjátok! :)

19 megjegyzés:

Macus írta...

Én mondtam, hogy szép lesz!! Azóta van még 3 blokk, azt hiszem, de még nincs róluk kép.

picinyszepsegekotthona írta...

Akkor tessék fényképezni Macus! :D

Piszke írta...

Tyű, a mindenit, ez nagyon mutatós lesz. Azért bízom benne, hogy más is horgol még ilyen élénk színűeket, mert ha nem, akkor az "enyémeim" kivirítanak belőle.

Aledi írta...

Ez bizony jó meglepi : ) Nagyon jópofa, el lehet időzni a nézegetésével.

Hencsilli írta...

Húúúú, ez már most jól néz ki :D Igyekszem majd én is hozzátenni a magamét:)

picinyszepsegekotthona írta...

Piszke anyóca a tied adja hozzá a fűszert!

Cheeks írta...

Nagyon ügyik vagytok! :)

Babi néni írta...

Én nem tettem fel ide az enyémet, mert még kettő folyamatban van és "megkívántam" a rózsásakat is. :o)

Itt megtekinthetőek: http://zugblog.blogspot.com/2010/03/horgolt-blokkok.html

Belinda írta...

:)))) Micsoda remek ötlet! Már nekem is megvan a fonalam, hétvégén beléjük vágok:).

picinyszepsegekotthona írta...

Altair, elmentettem a képet, és ha megkapom a másik két lányét is, akkor csinálok új kollázst, úgy jó lesz?

Eta írta...

Nagyon szép lesz. Szinte kedvet kaptam saját takaró készítéséhez. :o)

Babi néni írta...

Addigra igyekszem a maradékot is elkészíteni. :o) Csak be vagyok havazva tanulásilag. :o)

micuska írta...

Jaj, de aranyos vagy! Tényleg nagy meglepetés. Nincs is 2 egyforma!

Karina írta...

Nagyon jó, hogy így összeszedted, köszi!
Én is gondoltam, hogy még a tervezésben is segít majd a picasa, hogy hogy varrjuk majd össze. Lehet majd ötletelni is!
Piszke anyóca, nagyon szép a napocskásod, akár lehetne az majd a közepe és kifelé sötétedne,majd meglátjuk. Egyébként most én is jó színes, lányos blokkokkal készülök, hamarosan mutatom őket!
Köszi mindenkinek!

Dodie írta...

Én nem látom az enyémet, vak-e vagyok vagy kimaradt?

picinyszepsegekotthona írta...

Ne haragudj Insh, valahogy elkerülte a figyelmem, csak ezt a blokkot találtam tőled, készült azóta esetleg másik?
http://horgo-blog.blogspot.com/2010/03/mutogato.html
Mert akkor feltenném egyben. Köszi, hogy írtál, mert mint írtam is így visszakeresgélve természetesen elkerülhette a figyelmem bárkiét. Mindekit kérek aki kimardt volna ne haragudjon meg rám, nem szándékos a dolog, csak írjon nekem és már pótolom is a lemaradást!

Gabella írta...

Fú, de jól néz ki!!!!!!!!!!

Jandó írta...

De jól néz ki. Milyen más így együtt látni. Nagyon köszi. :)

Dodie írta...

Még nem készült másik, hétvégére tervezem :) Akkor azt még megvárjuk és mehet egybe :)