2010. március 24., szerda

Horgolt szegfű

Tegnap este találtam a leírását, és egyből megtetszett, persze nem bírtam ellen állni, és azonnal ki kellett próbálnom. :) A leírásban fehér szegfű volt, én azonban cirmosra készítettem, mert így szebbek szerintem a fodrok. :) Elég kezdetleges megoldással dróttal rögzítettem az aljára, majd még ki kell találni valami szépet a szárának is. Szeretnék egy egész vázára való csokrot össze hozni, bár nem tudom, hogy fog menni, mert jó pár óra egy ilyen virág elkészítése.

2 megjegyzés:

aarkus írta...

Hú, de szép lett! Hogy tudtad ilyen hamar megcsinálni?! Szárat én úgy készítettem horgolt virágnak, hogy egy sima vékony drótot zöld fonallal körbehorgoltam, egyszerű kispálcákkal. De ha hobbiboltban veszel zöld zseníliadrótot, szerintem azzal is szép.

orsolya vanessza kiss írta...

De szép!! :)