2011. március 8., kedd

3 kendő, 3 hölgy

 .
Posted by Picasa


Búcsúzás, vagy bejelentkezés? Elég ritkán jelentkeztem itt, viszont sokat nézegettem:-)
Ezek a kendők télen születtek három nekem kedves személynek. A blogomban már mutattam a képet.

A fehér kendő leírását Anyahajónál találtam. South Bay Shawlette a minta neve. Rikkel-fonalból készült.

A rózsaszín és kék átmenetes fonalak Uruguayból érkeztek, a 100purewool.com oldalról. A leírást pedig a Kötés-horgolás/1977-es kiadásban találtam. Nem tudom van-e jogom megosztani veletek a leírást.

Mindkettő minta egyszerű, gyorsan haladós.

4 megjegyzés:

Aledi írta...

Nagyon szépek!

aniko66 írta...

Jön a tavasz, biztosan örömmel hordják majd a hölgyek!

micuska írta...

Képzeld tegnap a színátmenetesek mintájára láttam egy lila sálat egy fiatal nőn. Nagyon meglepődtem, antik darabnak tűnt.

Nina írta...

Én csak remélem, hogy valahogy van rá lehetőség, hogy a rószaszín csodának elkérhessem a mintáját :)) egyszerűen gyönyörű!!