2011. március 8., kedd

Bemutatkozás





Sziasztok!

Már jó ideje kértem a meghívót, és mindig halogattam a Bemutatkozásom megírását (így nagybetűvel), azonban most erőt vettem magamon, és megírom :)
Évi vagyok, 19 éves (lassan 20...pontossaaaan 14 nap múlva :D ), a Budapesti Műszaki Egyetemen tanulok, mint biomérnök palánta. Szabadidős tevékenység címén rákaptam a horgolásra, de ez egyfajta szenvedéllyé alakult, és mindenkinek csak horgolok (ha kéri, ha nem)...nem vagyok profi, de megbirkózom azzal, amit szeretnék csinálni. :)
Nagyon régóta követem a blogot (általában a háttérből), gyönyörködöm a munkáitokban, főleg ti voltatok azok, akik egy-egy munkára inspiráltatok. Mostantól én is publikálok néha majd a kreálmányaimból, persze ezek elég kezdetlegesek, de azért remélem tetszeni fog...

Üdv,

Mókusfül

6 megjegyzés:

micuska írta...

Isten hozott. És nem is az elején kezdted a tanulást. Máris nyuszi! Mikor kezdtél horgolni?

Mókusfül írta...

évekkel ezelőtt, de akkor sokszor voltak holtidők...nyáron kezdtem el újra, a barátomnak csináltam egy óriási hengerpárnát, azon jól be tudtam gyakorolni az alapokat :) é s ma is vettem két fonalat... :)

Etti írta...

Szia! Kíváncsian várom a munkáidat, már csak azért is, mivel én is biomérnöknek tanultam, csak én Veszprémben és majdnem 22 vagyok. :) Sajnos nekem nem jött össze a dolog, pedig nagyon akartam. Remélem Neked jobban összejön. ;) Jó munkát a sok tanulás mellett! :)

Mókusfül írta...

Köszi szépen! Igen, nem semmi ez a szak..nekem is itt ott csorbul a bicskám... És mit tanulsz most?

Etti írta...

Jelenleg angolt, de csak a nyelvvizsga miatt. Kényszerszünet van. :P Aztán átpártolok az egészségügybe (népegészségügyi ellenőr reményeim szerint). :)

Mókusfül írta...

Az sem rossz :) Mármint nekem az is tetszene :) És az angollal hogy állsz?