2011. március 2., szerda

Változás - 2.

Kedves horgolós Lányok!
Mind-mind nagyon aranyosak vagytok, és figyelmesek. Köszönöm azt hiszem mindannyiunk nevében. De igazán nem az volt a szndékom, hogy most egy csomóan lemondjatok a tagságról. Úgyhogy kérlek, ne tegyétek. Mert egy közösség nem közösség tagok nélkül. Főleg nem azok nélkül, akikre mindig lehet számítani.
A postokkal és hozzászólásokkal arra gondoltam, aki 1 éven át sem írt egyet sem, se kommentet. Az 1 év pedig hosszú idő. Aki ritkán ír, de azért be-benéz, és érdekli a közösség, és a blog, arra ez mind nem vonatkozik. Ha így néznénk, én lehetnék az első, akinek mennie kell, hiszen a levél és csat horgoláson kívül és kb. 2 sapkát leszámítva én sem sokat horgolok. De nem a mennyiség számít, hanem hogy ha mégis van valami, azt megosztom, és időközben is nézem a többiek munkáit és együtt örülök velük és töltekezem belőlük.
Tudjátok, én sokkal jobban belelátok a dolgok mögé, mint a többség általában, a személyes kapcsolat/levelezés miatt. És sajnos volt olyan, aki kb. a saját blogja reklámozásának szándékával csatlakozott, nem azért, hogy itt közösen dolgozzon. Semmi megkeresésre sem válaszol ... . Csak ezek kívülről nem látszanak, és épp ezért írtam az előző bejegyzést.

Persze aki inkább nem lesz most tag, azt is megértem, de a hely hiány ne legyen ok. Az már megoldódott, van hely, sőt, tegnap már ki is küldtem az összes meghívót.

Mindezek mellett nem felejtettem el a tavaszra áttolt horgolós találkozót sem, csak még érlelődik bennem. Ígérem nem sokáig. :)

További jó munkát mindenkinek!

6 megjegyzés:

Julcsi írta...

Dóri! Akkor tégy belátásod szerint! Nekem tényleg lelkiismeret-furdalást okozott a néminemű haszontalanságom és ha ezzel nem túrok ki egy nálam alkalmasabb és aktívabb személyt, akkor szívesen maradok.

Julcsi írta...

Most aztán jól összekavartalak, mi?:)

Kri írta...

Nagyon jó lett a fejléc! A szép közös takarótok! Most látszik igazán a sok szín!!

KicsiKató írta...

Akkor én is szívesen maradok, ha nincs szükség a helyre. Legalább marad egy "okkal" több, hogy elővegyem a tűt.. Julcsy, téged is motiváljon a blog és annyit, de annyit fogunk posztolni... Jó?:))))

Tündérlátta írta...

Huh én mindig jövök látogatok, de nem raktam bejegyzést és megjegyzést..Igaz ezekkel a saját blogon is elmaradtam... Teljesen érthető, ha szabályozod!

Jandó írta...

Julcsi, KicsiKató, de jó, örülök, hogy maradtok. Hát hogy ne maradnátok. :)Van elég hely, úgyhogy ezen nem múlik.Ha csak néha-néha írtok, az is jó, ha még motiváció is, az még jobb.

Kri, örülök, hogy tetszik a fejléc. Tényleg gyönyörű a takaró. Szeretek is benne gyönyörködni.

Tündérlátta, de jó, hogy te is egyetértesz velem.Ha lesz egy kis időd, akkor számítunk rád is. :)