2011. március 2., szerda

Búcsúzóul

"Mielőtt végleg elmegyek, kapsz egy képet rólam":)))
Na jó, nem rólam, hanem a lányomról. Szerettem volna egy olyan képet, amin Panni is és Veronika is rajta van az egyforma sapkájukban, de nem jött össze. Így csak Vercsit láthatjátok, de képzeljetek mellé egy ugyanilyen sapkát, csak inverz változatban!:)
Megmutatnám a takarómat is, amit már rég befejezhettem volna, ha nem fogyott volna el az egyik fonal. És itt meg is kérdeznélek benneteket, hogy nem leledzik-e valakinél egy gombolyag felesleges Catania fonal ebből a rózsaszínből. (A cég már kivonta a forgalomból, már a gyárat is megkerestük.) Ha van valakinek és elküldené nekem, azt igencsak meghálálnám!
(A szélső rózsaszínről van szó, ami ezen a homályos képen lett a legszínhűbb.)
 Ezen a képen bejelöltem, hogy mennyi is hiányzik belőle. Nem szívesen bontanám le, bevallom.

8 megjegyzés:

Julcsi írta...

Upsz! Csak most látom, hogy Leventénk is bekerült ide, amint horgolni tanítom. De itthagyom mégis a képet, hisz közvetve ide tartozik az utánpótlás nevelés is.

Jandó írta...

Kedves Julcsi, ha mégis kedvet érzel a maradáshoz, én örülnék. A passzív tagoknál eszembe sem jutottál. Sokmindent írtál mál, plusz a kommentek, és most ezek is. Mind gyönyörű. Sőt, még sapi mintát is írtál. Szóval, ha úgy gondolod, maradj, ha mégsem, akkor megértem azt is persze, de bármikor várunk vissza. :)

Julcsi írta...

Nagyon jól esnek a szavaid, nem is hiszed, mennyire!
De tényleg régóta érlelődik bennem a gondolat, mert egészen haszontalannak érzem itt magam, látva a többieket, akik sokat dolgoznak. Meg aztán láttam, hogy sokan szeretnének jelentkezni, de nincs már hely.
Ki tudja, lehet, hogy egyszer majd, ha nyugdíjas leszek és csak ülök a karsosszékben és csak horgolgatok, akkor majd visszakéredzkedem:))))))

Macus írta...

Nagyon tetszik a tanítós kép. Amikor nyáron a nyilvános kötésen voltunk, az én fiam is eljött, addigra már láncszemeket tudott horgolni. Aztán még gyakorolt kicsit. Sajna nincs róla képem.

Veronika írta...

Nagyon szépek a munkáid, remélem meggondolod magad és maradsz!!!

Strugamano írta...

Julcsi! Neked itt a helyed! A takaród gyönyörű! A gyerekidről nem is beszélve:) Fonal ügyben pedig az igazán kis boltok elfekvő készlete egy pár telefont megérne.

Jandó írta...

Julcsi, ahogy látom, aki nyugdíjas, annak is pont olyan kevés ideje van, mint most nekünk. Nekik már még nagyobb a család, több helyre kell a gondoskodás. :)Úgyhogy kár lenne addig várni.

zsizsa írta...

Olyan szép színes ez a takaró, egészen felvidított! :-)