2011. március 22., kedd

Bemutatkozás

Sziasztok!

Krisztinek
hívnak, 39 éves vagyok, Kaposváron élek a férjemmel, és a kisfiammal. Gyerekkorom óta tudok kötni, a horgolást pedig nemrég óta tanulgatom. Lassan egy éve találtam rá a Horgo-blog oldalára, eleinte csak nézelődtem, csodáltam a gyönyörű horgolmányokat, majd kerestem, kutattam, hogy hogyan tudnék én is megtanulni horgolni. Sokszor, nagyon sokszor ültem a számítógép előtt horgolótűvel a kezemben, és jól haladok, de úgy érzem, hogy még nagyon sokat kell tanulnom.

Az első "nagyobb" horgolásom ez a kendő, amit tavaly nyáron kezdtem el horgolni, de még mindig nincs befejezve, mert nem tudom eldönteni, hogy még horgoljak-e rá egy-két csíkot, esetleg valamilyen díszítő horgolás kerüljön rá.







Tudom, a képek nem igazán lettek jók, ezt nézzétek el nekem.

Ez a táska a sógornőmnek készült. Egy nagyon kellemes színű, de iszonyat merev fonalból. A fonalat egy online aukciós portálon vettem, és mivel tapogatni, kóstolgatni a fonalat nem tudtam, nem gondoltam volna, hogy ennyire merev lesz. Amikor megkaptam, egy kicsit csalódott is voltam, de végül is táskának, szatyornak szerintem tökéletes.





Nemrég horgoltam két mobiltartót is. A virág nem igazán olyan lett, mint amilyet elképzeltem, mert a saját fejem után, és nem minta alapján horgoltam, de azért nagyon szeretem, és büszkén használom.



Nemrég fejeződött be a Fonalshop.hu játéka, amire én is beneveztem, ezzel a szatyorral (is). A másik egy kötött sapka-sál szett volt.



A fülénél még vissza fogom bontani, horgolok rá, mert hosszabbra szeretném, de csak így fért bele a megadott 20 dkg-ba.

Nagyon örülök, hogy itt lehetek köztetek, és remélem, hogy idővel majd én is egyre szebb dolgokat tudok Nektek mutatni.

Kriszti


6 megjegyzés:

undercover írta...

Kriszti!
Le a kishitűséggel!
Ha nem ecsetelnéd a hibákat ily alaposan, csak a szépségeket lehetne észrevenni!
Hajrá előre, ügyes vagy és szépek a munkáid!

Kriszti írta...

Szia!
Nagyon-nagyon szépen köszönöm!!!
Kriszti

fxtina írta...

Üdv! szépek a munkáid :) szerintem a kendőre nem kell más díszítő horgolás, ezek a színek teljesen feldobják, ha meg nagyobb kell, hogy legyen, akkor horgolj rá még pár sort, így simán.

Eta írta...

Nagyon jó az a kék táska.:o)

Kozi írta...

Kriszti, olyan jó ez a kendőd! A színei jól passzolnak egymáshoz.
A táskák is szuperek! Gondolom virág-díszítésnek szántad, de a táska színei miatt tengeri csillag jut eszembe :)

Kriszti írta...

Sziasztok!

Fxtina!
Köszönöm szépen!Még nem tudom hogy lesz, de ha végre elkészül, akkor biztosan teszek fel róla képet ide a blogra. De azt hiszem, hogy egy-két csík még kellene rá.

Eta!
Neked is nagyon szépen köszönöm! Pont most este bontottam vissza egy picit, hogy a fülre még horgoljak.

Kozi!
Neked is köszönöm szépen. A kendőben nekem is a színek azok, amiket imádok.
A táskára tényleg virágot szerettem volna eredetileg, ez lett belőle :)Nekem eszembe se jutott a tengeri csillag, de most, hogy mondod...:)