2010. május 20., csütörtök

Bemutatkozás



A különböző tűkkel régóta jó barátságban vagyok, kivétel az injekciós.
Olyan 5 éves lehettem mikor Nagymamám segítségével hímezni kezdtem. Ő rajzolt lepedőre virágokat, amit én nagy öltésekkel kivarrtam, aztán megtanultam a gobelint és a keresztszemest is.
9 éves lehettem amikor megtanultam kötni, na ez nagy szerelem volt és ma is az.
A horgolás gyerekként nem igazán érdekelt. Próbálkoztam vele, a rövidpálca ment is, de igazán nem tudtam hogy mit is horgolhatnék.
Vagy 10 éve kinéztem egy pulcsit, szuper kis kalappal. A pulcsi kötött volt horgolt virágokkal, a kalap félig kötött-félig horgolt. Gondoltam megpróbálom és elsőre sikerült minden.
Aztán következett egy kardigán, majd blokkokból nyári táskák és még sokminden. Itt pedig kedvet kaptam állatkák horgolásához, első művem egy teknős lesz. Ha elkészül bemutatkozik majd itt is:)
Addig is pár kép:
Sapi barátnőm kislányának

A pulcsi és a kalap ami miatt nekifogtam komolyabban a horgolásnak:)

Nyári tatyó, szegényke már elég viharvert

Az első "nagy" darab

Övre rakható buliszütyő

3 megjegyzés:

Eta írta...

Az a táska nagyon jó! Hogy "szereled össze" a virágokat?

Jandó írta...

Örülök neked itt. :) Nagyon szépek. Legjobban a buliszütyő tetszik. Ilyet még nem láttam.

Zsu írta...

Eta! A virágokat menet közben összehorgoltam a sarkuknál és oldalt kb 2 helyen.

Jandó! Köszi:) A buliszütyő barátnőm kivánsága volt, hogy neki kell egy ilyen picike amibe a legszükségesebb dolgok beleférnek. Aztán el is felejtkezett róla és óriási megleptés volt mikor szülinapjára megkapta.