2010. május 12., szerda

tűpárna

Nem volt rendes tűpárnám, és a helyzet kezdett tarthatatlanná válni. Aztán láttam egy képet valahol a neten (természetesen nem mentettem el), és akkor rájöttem, hogy nekem is kell ilyen. Volt is itthon egy ilyen cuki kis Bonne Maman lekvárosüvegem, pont, mint azon a képen. Napokig agyaltam, hogy vajon hogy készült az eredeti, végülis ilyen lett:
























ha valakinek nincs jobb ötlete, én úgy csináltam, hogy kivágtam kartonból egy akkor lapot, mint az üveg teteje, kilyuggattam, körbevarrtam pelenkaöltéssel, és a közepén kivágtam egy kis lyukat. Meghorgoltam a dombocskát, felülről indulva, és alul az utolsó sort hozzáhorgoltam a kartonhoz/a pelenkaöltésekhez. A középső kis lyukon keresztül kitömtem, aztán legjobb barátommal, a ragasztópisztollyal felerősítettem a tetőre. Mondjuk nem ártott volna, ha előbb a virágot is felvarrom. A feher szalagot is ragasztópisztollyal nyomattam fel.

valaki ismeri az eredetit? belinkelném azért. azon több virág volt, meg levélkék, ilyesmik. Valószínűleg csinálok majd többet is, mert mire beleraktam az összes szalagomat, tele lett, és akkor hová teszem (az egylőre csak gondolatban létező) színes gombgyűjteményemet? :)

6 megjegyzés:

Zsófi írta...

Hát, ez nagyon jó! Tetszik! :-)

bemka írta...

Márpedig a gomboknak hely kell,ha egyszer gyűjteni kezded :)
Nagyon tetszik, nekem is kell : ))

Mesi írta...

Nagyon jó ötlet, és szép is!

Zsupszi írta...

Én is "pont" ilyet tervezek már egy ideje, bár én eddig csak sima anyagos tetejűt képzeltem el, de most már muszáj horgolt tetejűt is csinálnom :-)))

Nils Holgersonné írta...

köszönöm (kár, h az ötlet nem volt az enyém :))

anyagból is jó lehet, bár talán a rögzítés kicsit macerásabb.

Cecily írta...

hát ez írtó jól néz ki!!!!;)