2010. május 20., csütörtök

Bemutatkozás

Sziasztok! Köszönöm a meghívást ! Magamról csak annyit, hogy egy négy gyerekes Anuka (így szólítanak a gyerkőcök) vagyok. A lurkók: 25, 23, 8, 4 évesek. Az ország keleti határán egy kisközségben élünk. Egyik gyermekünk autista ,ezért kezdtem el a blogírást.
Civilben egy értelmileg enyhe fokban sérült gyerekeket oktató iskolában vagyok napközis. Nagyon hasonlítok a nagyikámra aki varrónő volt és imádott kézimunkázni. Én is szeretek ügyködni. Most horgolok ,de nem gond a keresztszemes sem és a kötés sem. Persze nem a szokványos pulcsi és tsa, hanem bébi cipő kötés, angyalka hímzés.Nem vagyok profi még! de szeretem a kihívásokat. Most nagyon szemezek a süthető gyurmával. Blogom címe:www.esoanuka.blogspot.com




2 megjegyzés:

Karina írta...

Szeretettel köszöntünk! Nagyon édes a cipőcskéd és a többi is szép. Bögrét én is horgoltam már, tűpárnának.
Érezd jól magad köztünk!

anuka írta...

Köszi Karina! Találtam bogyó mintát Itt És azonnal ki is próbáltam. SIKERÜLT! Most azon kattog az agyam, hogy mobildísz (ez az anyumé lett) mi legyen még belőle.