2010. október 8., péntek


Andi barátnémnak szülinapja közeledik. Gabival együtt készítünk ajándékot neki, és az ajándék egyik része ékszer lesz. Amikor Áginak meghorgoltam a piros-feketét, Andi rögtön beleszerelmesedett, és mondta, hogy szeretne majd ő is egy ilyen színkombinációt. Persze egyformákat nem készítek... Próbáltam Andira jellemző motívumokat belecsempészni. Így került a gömböcök, hurkák és kisvirágok társaságába egy pipacs, mert Andi szereti a pipacsot,


egy szív, mert csupaszív lány


és egy alma, mert tanítónéni, meg mert csábító, mint Éva... ;-)

Az alma leírását ezúton is köszönöm Jutkának! Az én almám kb. akkora lett, mint Jutka almája mellett a gyűszű :-) Mikor elkezdtem horgolni, nem kapcsoltam, hogy az aljával kezdtem, és nem fért a fejembe, hogy hogy lesz ebből almaforma... :D

4 megjegyzés:

hAnd-i írta...

hu, de ötletes... tetszik nagyon

fxtina írta...

köszi! remélem a leendő tulajdonod is így látja majd... :)

Jutka írta...

Tina, a te almád sokkal szebb mint az enyém és milyen pici:)
Az egész horgolmányod nagyon tetszik a szív a pipacs, úgy összességében fantasztikus lett!
Köszönöm, hogy kipróbáltad és megmutattad.

fxtina írta...

Köszi Jutka! De én tartozom köszönettel, mert nagyon élveztem az almahorgolást, és pont jókor jött ez a forma, nélküled nem lett volna meg az utolsó motívum a láncon. Így lett kerke egész. És szerintem a Te almád semmivel sem csúnyább az enyémnél...