2010. október 26., kedd

Sapka és nyakmelegítő

A sapi már múlt héten elkészült, a nyakmelegítőt a napokban horgoltam hozzá. A sapkát háromszor bontottam vissza, egyszerűen nem akart a mérete jó lenni, aztán végül csak sikerült összehoznom.
A mintája egyszerű, de nagyszerű :-), szerettem horgolni. Pihe-puha merinó gyapjú fonalból készült (Extra Merino Big), de az ajánlott 5-6-os helyett 7-es horgolótűvel, így jobb lett az esése, kicsit lazább, nem olyan feszes. A nyakmelegítőn kicsit kisebb a virág, mert kisebb horgolótűvel csináltam, hogy ne legyen folyton útban, ha az ember forgatja a fejét.:-P
Sajnos próbababa híjján rajtam láthatjátok:


Nagyon szeretem a kéket, ezért is csináltam  először ebben a színben, a következő valószínűleg rózsaszín lesz, mert az a másik nagy kedvenc. A lányaimnál nagy sikert aratott, ezért úgy gondoltam, hogy mehet a boltocskámba szerencsét próbálni.

2 megjegyzés:

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Jujuj de jóóó! A virág mintáját el szabad kérni? :D
A nyakmelegítő bebújós? Méreteit elárulod?
Bocsi a sok kérdésért, karácsonyra ajándékba szeretnék nyakmelegítőt, de még sosem csináltam. A virág meg irtóra tetszik!

NeNcsi írta...

Persze, hogy el lehet kérni! ;) Estére leírom ide a blogra, hogy más is használni tudja.
A nyakmelegítő bebújós 20 cm magas, a körmérete pedig 50 cm.
80 láncszemmel indultam, aztán magamhoz méregettem (a fejkörméretem 54 cm).:)