2010. október 10., vasárnap

Ismét bemutatkozás..........másként

Két napja csak töröm a fejem és azon vívódok magamban, hogy írjak, vagy ne, mert láttam itt a blogon, hogy egy új áruház mutatkozik be éppen. Aztán végül úgy döntöttem, hogy mégis leírom, hogy tegnap megnyílt a kis fonalboltocskám http://fonalvarazs.hu/ címen. Úgy gondolom, hogy a több eladó nagyobb lehetőséget kínál Nektek arra, hogy megtaláljátok a számotokra legmegfelelőbb terméket.
Amit nálam találhattok:
- kiváló prémium minőségű merinó gyapjú fonalak különféle vastagságban (Schachenmayr),
- horgolótűk,
- kötőtűk (sima, harisnya-, és körkötőtűk),
- sorszámláló, körmöcske,
- kézimunka ollók,
- varrókosarak
- horgolt-kötött zsibvásár

Az árukészlet folyamatosan bővül, megéri folyamatosan figyelemmel kísérni.
Szeretném, ha idővel az egyik kedvenc fonalkuckója lenne azoknak, akik a horgolást, illetve kötést úgy szeretik, mint én.

A megnyitás örömére nyitási akcióval szeretnék kedveskedni Nektek:

10% kedvezmény minden Extra Merino Big fonal (Merino gyapjú fonalak/Vastag(L/XL)) vásárlása esetén a 2010. október 31-ig beérkezett megrendelésre!
Szeretettel várlak Benneteket, válogassatok kedvetekre!


6 megjegyzés:

NeNcsi írta...

Köszi Mici!
Az új fotók készítése most van folyamatban, mihamarabb felteszem őket! Ha van még valami észrevétel, építő jellegű kritika, szívesen veszem!:)

Macus írta...

Én is megnéztem. Amit láttam, tetszett.
Mici javaslata nagyon jó!
A fonalaknál esetleg oda lehetne írni, hogy egy gombóc hány gramm, ill.hány méter?

NeNcsi írta...

Köszönöm a megjegyzést Macus!
A gombolyagok súlya fent van, ha rámész a konkrét színre, akkor az adatok között megtalálod, sajnos kg-ban tudom rögzíteni. A hossz megjelölését pótlom!:)

Iza írta...

Én is bekukkintottam,tetszik. Nekem is lenne egy kérésem/kérdésem: mivel nem láttam információt róla, érdekelne , hogy a külföldre való szállítás (pl románia) hogyan zajlik le? Előre is köszönöm a válaszod!Ja és sok sikert kivánok a boltocskádhoz! :)

NeNcsi írta...

Elszált a válaszom....
Na még egyszer:
Köszi Iza!
A kérdésedre válaszolva, a postaköltség attól függ, hogy a csomagnak mekkora a súlya. Mindenképpen a legkedvezőbb postaköltséget igyekszem megtalálni. 100 gr-os levélként feladott küldemény ajánlva kb. 1300 Ft, utánvéttel + 350Ft. (500 gr-os levélként ugyanígy kb. 2300 Ft, utánvéttel + 350 Ft)

Iza írta...

Köszönöm a választ!megyek és újból nézelődök egyet :)