2010. október 27., szerda

Sapi és kesztyű leírások

Mostanában találtam ezeket a sapka és kesztyű leírásokat. Nagyon tetszenek, mert gyanítom nem túl nehezek, de mégis kicsit különlegesek. Hátha hasznát veszitek.

sapi 1: http://www.ravelry.com/patterns/library/in-bloom-beret-and-cap











Az egyetlen hibájuk, hogy angolul van, azt meg csak nagyjából értem. Szóval, aki érti így is, és esetleg meghorgolja, megmutathatná, ha van kedve. Ha valakinek pedig lenne kedve, ereje és ideje a fordításukhoz, nagyon örülnék, és talán más is.

(A mintákból 2 a Lion Brand oldaláról van, a harmadik pedig a revelry-ről. Mind ingyenes, és saját használatra teszem fel, így beleférünk a kikötésekbe. :) )

10 megjegyzés:

Kisnyul / Andi írta...

mindhárom tetszik, jó választás, felkerült a listámra!

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Nagyon jók, köszi!
Én találtam egy oldalt, ahol le vannak fordítva az angol jelek:
http://kisnagydolgaink.blogspot.com/2010/05/angol-horgolasi-jelek-elnevezesek.html

Itt még videó is van hozzá:
http://www.hassdesign.com/StitchLegend/

Andy írta...

Jó pénzért lefordítom! :D

Babi néni írta...

Nagyon szívesen lefordítom, melyikkel kezdjem? :o) Mondjuk az elsőt elkezdem, mert az nekem is nagyon tetszik.

Kisnyul / Andi írta...

Mano, ma találtam én is rá ezekre az oldalakra. :)

Kezdhetnénk ezzel?:
Row 1: Half double crochet in 3rd chain from hook and in each chain across.

Egy csuklómelegítőt találtam, de sehogy sem boldogulok vele. Az oké, hogy félpálca, de mit csinálok a 3. szembe?

Köszönöm a segítséget előre is!

Jandó írta...

De jó, hogy nektek is tetszenek. :)

Mano, köszi. Hát, ami azt illeti a jeleket és kifejezéseket értem, de ezeknél valahogy nem értem az összefüggéseket. Sajnos a majdnem nulla angol tudás csak az alapmintákra elég, ha szaporítás, meg fogyasztás van, az még megy.

Altair, ó, nagyon-nagyon aranyos vagy. Köszönöm!! Izgatottan várom.

Andy írta...

Sziasztok, az előbb csak vicceltem.

Row 1: Half double crochet in 3rd chain from hook and in each chain across.

1. sor: Félpálca a tűtől a 3. szembe és végig minden láncszembe.

ha lesz időm lefordítom a mintákat a ravelryről egy blogba.

Szavak:
half double crochet - félpálca

chain - láncszem

hook - tű

Andy írta...

Elkezdtem, a többi a blogomban.

Kisnyul / Andi írta...

Dulifooli, köszönöm! A szavak nekem is megvannak, csak összességében nem jött össze a dolog....
Jaj, de jó kis csapat vagytok! :)

Kisnyul / Andi írta...

Dulifooli, a blogod megérne egy bejegyzést!!! Köszi itt is! :)