2010. október 25., hétfő

Bemutatkoznék

Sziasztok!

Köszönöm a meghívót és a lehetőséget, hogy csatlakozhatom hozzátok :-)

Lívia vagyok, van két kis ördög fiókám akik, kislányok 2 és 4 évesek! Nem unatkozom mellettük, és a kevés szabadidőmet kitöltöm mindenfélével :-) ami most keresztszemezés, de nem olyan régen megtanultam horgolni, aminek nagyon örülök, mert régi vágyam volt...de valamiért tartottam Tőle! A nagyobb lányom ovijában árulnak könyveket és ott akadt meg a szemem egy horgolós kis könyvön: 200 minta babatakaróhoz ebben vannak kötött és horgolt minták is! Van benne horgolás lépésről lépésre, így tanultam meg az alapokat!
Készítettem is belőle horgolt kis virágokat próbaképpen, íme:




 Vannak még terveim a jövőre nézve :-) de most a hímzés elsőbbséget élvezz, mert szeretném befejezi azt amit elkezdtem :-)

Lívi

Nincsenek megjegyzések: