2010. október 9., szombat

Játék - hogy még többen megszeressék a horgolást :)

Ahogy már az előző bejegyzésemben is említettem, a Fonalshop webáruház jóvoltából indulhat egy játék, ami azt a célt is szolgálja, hogy még többen megismerjék, megszeressék a horgolást rajtunk/rajtatok keresztül.

Úgy érzem ez egyfajta köszönet és elismerés is nektek, akik nap-mint-nap gazdagítjátok ezt a blogot bejegyzéseitekkel, hozzászólásotokkal, mert csak így együttes "munkával" lehet ilyen remek a blog és ez a kis csapat.

A játék lényege:
- hagyj itt egy hozzászólást, hogy lássuk, kik játszanak (ha nem található elérhetőség a profilodban, akkor hagyj e-mail címet is)
- tedd ki a képet visszalinkelve ide, hogy minél többen ide találhassanak


A játék résztvevői között pedig kisorsolunk 5 nyereményt is!!!! Így mindenki nagyobb eséllyel indulhat. :)

2 db Prym Soft nyelű horgolótű 4.00 mm-es:
- új fejlesztésű kézkímélő nyél
- puha, kellemes fogás

3 db Amelie magazint - a divat, kötés, horgolás őszi száma
Ízelítő:
- horgolt kapucnis tunika láma fonalból
- színén és visszáján egyaránt viselhető horgolt poncsó
- horgolt virágmintás pulóver
- horgolt táska bambuszfülekkel
- mohair bolero kiemelkedő virágszirmokkal
(Ezek a ruhák mind Mónika munkái, de a kreatív részben van még más horgolt dolog, más tervezőktől is: horgolt sapka, horgolt szandál, horgolt pléd, párna, terítők)


Jelentkezési határidő: október 31.( vasárnap) éjfél


Játékra fel! Sok sikert mindenkinek! :)


ui: A második játék még kicsit várat magára, de az is remélem, hogy tetszeni fog, bár oda már horgoló tudás is kelleni fog. :)

45 megjegyzés:

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Én vagyok az első? Kicsit még keresem magam a horgolás terén, de nem vagyok reménytelen. Szeretnék fejlődni, jelentkezem a játékra!

N.Zsuzsi írta...

Én is jlentkezem, a fórumomra is kitettem:
http://forum.tyukanyo.hu/index.php/topic,19.msg2420.html#msg2420

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Kell valamit készíteni? Egyébként hirdetem, máris :))

Barbara írta...

Húha, ezt nem lehet kihagyni! Én is jelentkeznék :) Kitéve blogra a felhívás!

Csilla írta...

Kiraktam a játékot!

Csilla írta...

petrateszabi@gmail.com
e-ami címem

Ledorka írta...

Úgy szeretem nézegetni az alkotásaitokat! :)
Kitettem az Öltögetőn az oldalsávba a képet, linket, játszanék én is.

arszi írta...

Sziasztok kezdő lelkes horgolóként én is jelentkeznék és a blogomon is látható lesz

arsziblog@blogspot.com

cskata írta...

Én is játszanék!! :) köszi a lehetőséget!

Boczi írta...

Én is játszanék :) kitettem blogomra a képet :)

Kri írta...

Már rakom is ki a képet.
Node nem baj ha nem tartozom a szerkesztők közé?

Cecily írta...

Én is jelentkezem!email címem:cilus92@freemail.hu

bubi írta...

Jelentkezem.

buboreek(kukac)gmail(pont)com

fxtina írta...

Játszanék én is, blogomra kirakom a játékfelhívást! :-)

elina írta...

En is jeletkezek es ki teszem a blogomra:-)

Amelie írta...

Én is szeretnék jelentkezni a játékra. :) A kép visszalineklve már ott csücsül a blogomon.
Köszönöm a játéklehetőséget! :D

Vera írta...

Én ki tettem a blogomra, nagy nehezen, . Én is szeretnék részt venni a játékon. Olvasom a blogot, de még nincs mutatni valóm.Hamarosan mutatok. Köszönöm a lehetőséget!

Orsi írta...

Én is szeretnék jelentkezni a játékra!

norono írta...

De jó kis játék!Sok szerencsét mindenkinek!

micuska írta...

Akkor én nem játszhatok, ha nincs önálló blogom?

Hencsilli írta...

Én is jelentkeznék! Kiteszem a blogomra a linket!

Kisnyul / Andi írta...

Én még csak olvasgatok és gyakorlom az alapokat, de eddig nem mertem bejelentkezni. Most szeretnék indulni a játékon!

http://kisnyuldolgai.blogspot.com/2010/10/hatha-nyerek.html

Jutka írta...

Én is szeretnék játszani!
Megyek és rakom ki a blogomra.

Erzsébet írta...

Szeretnék játszani, most barátkozom a horgolással :-) anyósom csudaszép dolgokat készít, tőle irigyeltem meg :-)

Névtelen írta...

Nekem sincs önálló blogom! Akkor én sem vehetek részt a játékban??Pocsomocsné

Monessa írta...

Én is játszom! Ki is tettelek a blogomba.:)

Jandó írta...

De jó, hogy már ennyien jelentkeztetek is. :)

Micuska, és akinek még nincs blogja, persze, hogy játszhattok ti is. Ha nincs, hát nincs. De akinek nincs elérhetősége, azt kérem, hogy írja oda!

Iza írta...

Én is jelentkezek, gyorsan ki is rakom a felhívást a blogomra.

rojalka írta...

Jelentkezem én is a játékra.

Zandiflora írta...

Én is szeretnék játszani! Kitettem a blogomra is. :)

Zsu írta...

Én is jelentkeznék a játékra.E-mail címem:hosszuzsu@gmail.com

Garbaréta írta...

Én is nagyon szeretnék játszani, mint nagyon kezdő horgoló. :)

Mágika írta...

Miért csak most láttam???
Jelentkezek én is.

hordosv írta...

Én is jelentkezem:)

Dodie írta...

Én is jelentkezem :)

micuska írta...

Huhh, köszi.

biborcsiga írta...

37ikként én is jelentkezem!:)
ahogy a blogomban is írtam, ígérem, ha én nyerem az egyik horgolótűt, akkor alkotok, és pályázok vele legközelebb!:))

viperaeva írta...

Szeretnék én is játszani!

álmoDÓRA írta...

Igaz kezdőkét, de én is jelentkezem!
Hivatkozás a blogomon:-)

Farci írta...

Köszi a lehetőgéset!
Felhívás a blogra - kitéve :)!

H. Mária írta...

Talán elfelejtettem itt egy megjegyzést hagyni. :)))) Hát ez van, ha egy anyának a nyakán még blogozás közben is min.6 gyerek lóg. :) Pedig még a blogomba is kitettem a képet. Én is játszanék. :)

Annus írta...

Én is szeretnék játszani, de a blogra nem sikerült kitenni, mert próbálkoztam ezerrel:(

Ildikó írta...

Szeretnék játszani én is , kezdő ám nagyon lelkes horgoló vagyok.
szaildiko78@gmail.com

Csilka írta...

Én is szeretnék játszani, blogra kitettem Most próbálgatom a horgolást.

Morella írta...

Én is szívesen játszanék, újfent kedvet kaptam a horgoláshoz.
E-mail: celeber@freemail.hu