2010. október 31., vasárnap

Jelenleg publikus darabok

Igyekszem lépést tartani unkúl hobbimmal is. Másoknak úgy tűnhet, hogy sokmindent csinálok, de valahogy nem akar elkészülni semmi sem. Na jó, a karácsonyi nagyi-vakító ajándékoknak már nekifogtam, azokat nem fogom most közszemlére tenni, érthető okokból. Elkészült azonban a szettem, nagyon-nagyon erőt kellett vennem magamon, hogy befejezzem, a rojtok tartottak a legtovább, de végre itt van, íme: 

   

Csalok egyébként, mert a szetthez még ujjatlan kesztyűt is terveztem, de lehet, hogy az már csak jövő télre marad...

Aztán még a vb idején szert tettem erre  meg erre a fonalra, nemzeti színekben (ha már a vb-re esélyünk sincs kijutni, legalább örvendjünk, hogy az olaszok a mi színeinkben pompáznak :-D). Mindig örülök, ha van kéznél  nemzeti színű "lehetőség", hiába, itt külhonban minden más értelmet nyer. Szóval Beninek megígértem, hogy csinálok neki belőlük könyvjelzőt, cserébe remélem, az olvasás gyakorlása, illetve inkább maga az olvasás menni fog, mint a karikacsapás, végre-valahára. Hát, nem tudom, nagyon örült az eredménynek ajándéknak, de a cserebiznisz egyelőre nem fut. Íme a könyvjelzők: 


Elég csajosak, egyelőre őt ez nem zavarja, de feltett szándékom, hogy itt majd keresek valami fickósabbat is. Mindent az olvasásért, ugye.

Ezen kívül készül egy "fészekalja" csörgő Rebus bölcsijébe adományként, egész jól haladok, majd ha minden kész lesz, arról is teszek fel képet, és készül az ádventi dekoráció, lassan de biztosan. Hja, és a takarók: Majd ha a gyerekek kitolnak minket a friss levegőre, már lesz mibe takaróznunk... 

Könyvjelzők innét és innét.


6 megjegyzés:

micuska írta...

Ötletes, még nem mertem különböző színekkel próbálkozni, (vagyis időhiány miatt). Milyen méretűek? Majd szólsz, ha találsz fiús könyvjelzőt? Már agyon keresgéltem azt az oldalt, pont mikor anno ezt találtam.

ruju írta...

Jaja, most kitaláltam valamit, megpróbálom megvalósítani, ha sikerül, mindenképpen megosztom.

ruju írta...

Bocs, nem válaszoltam, szóval a könyvjelzők 3-as tűvel készültek, a rojt nélkül 19 cm.

micuska írta...

Wow! Méretesek. Szép nagy mesekönyvbe? valók.

ruju írta...

:-D Az olvasókönyvekbe pont jók, úgy néztem :-D

Névtelen írta...

Kedves ruju, nagyon tetszik a "minden sor más színű" sálad. Hogy dolgozod el a színváltásnál keletkező farkincákat? Van ennek valami profi módszere? Móni