2010. február 17., szerda

Bemutatkozás

Sziasztok!

Gira vagyok netes berkekben. Kb. 1 évvel ezelőtt horgoltam meg az első pálcáimat, de az alapoknál tovább még mindig nem sikerült jutnom. 1-2 hete tettem intenzívvé a horgolás tanulásomat, de folyton belesülök. Rájöttem, hogy még az egyszerű mintarajzokat sem tudom értelmezni... mint pl. az itt bemutatott szívecske. Szóval az alap mozdulatok már be vannak gyakorolva az alábbi képeken látszik a gyakorlás, de tovább sehogy se jutok. Pl. egy ilyen alap kérdésem, hogy amikor sorba és nem körbe horgolok egyráhajtásos pálcákat, akkor amikor megfordítom, akkor ugyanúgy kell-e ölteni, vagy visszafelé... mert ugye a látvány az más lesz. Na remélem, hogy itt majd választ kapok a gyakorlás során felmerülő kérdéseimre, amik, gondolom egy gyakorlott horgolónak kézenfekvő dolgok. Másrészről pedig azt is szeretném, ha az én kérdéseim által is teljesedne az itt halmozódó anyag. Én ezek után a 2. csoportba sorolnám magam.





Köszönöm a nagyinégyzet leírást is, az alapján készítettem el ezt a teásbögre (söröskorsó) alátétet:

3 megjegyzés:

Zsófi írta...

Ugyanúgy kell ölteni. És a jó minták figyelembe veszik a horgolt sorok hullámzását.

Babi néni írta...

Amikor megfordítod, akkor ugyanúgy állsz, mint az előző sor kezdőszeménél. :o)

Egyébként ne aggódj, mindannyian szembesülünk - én még a mai napig is - olyan mintával vagy pálcacsoportosulással, amit elsőre nem tudunk értelmezni. :o)

Jómagam például a popcorn pálcát utálom, úgyhogy kerülöm is, mint ördög a szentelt vizet. :o)

Névtelen írta...

Köszönöm, köszönöm. Egy kérdőjellel kevesebb ;)