2010. február 2., kedd

Bemutatkozósdi

Sziasztok!
Nagyon örülök, hogy rátaláltam erre a blogra és annak is, hogy csatlakozhatom hozzátok! Piszke néven blogolok néhány hónapja. Mint sokan mások, én is kislány koromban kezdtem a kézimunkázást. Nagyon sokféle technikát elsajátítottam. Az örömalkotók táborához tartozónak vallom magam. Van két kamasz gyermekem és egy pici, aki lassan három éves lesz. Az elmúlt 8 évet - a családomon kívül - zömében tanulással és munkával töltöttem, így - sajnos - nem jutott időm a kézimunkázásra. Miután egy újabb kerek tízes évfordulót töltöttem be, valami ismeretlen bölcsesség tartalmú sugallat szállt meg, aminek következtében úgy gondolom, hogy itt az ideje időt lopni a számomra kedves és fontos dolgok számára.
A kötés és a goblein a számomra legkedvesebb műfaj. A horgolással néhány hónapja barátkozom. Bízom benne, hogy sok szép termése lesz ennek a barátságnak, itt veletek. :)

1 megjegyzés:

Jandó írta...

Örülök neked is. :) Én is remélem, hogy a közös 'munka' a horgolást is a legkedvesebb dolgaid közé teszi majd.