2010. február 22., hétfő

Sziasztok!
 B. Mária, Marika vagyok,  blogom neve Csak neked is.Ezzel a névvel arra szerettem volna célozni, hogy minden amit készítek egyedi, de lehet a tied is.
 Örömmel csatlakozok a horgobloghoz, mert a horgolás nekem az a fajta kézimunka ami leginkább ellazít.Nem kell hozzá sok minden.....elég egy kis fonal meg egy tű és már lehet is alkotni.
Megmutatom, hogy miket horgoltam, már amiről van felvétel. Sokat tekergek a neten, lévén munkanélküli, így sok érdekes dologra bukkantam.Ha valakit érdekel az amit én érdekesnek találok, szívesen megosztom.


Köszönöm a lehetőséget , hogy ilyen remek csapat tagja lehetek.

4 megjegyzés:

Macus írta...

Nagyon szépeket hoztál. A kalapok a kedvenceim.

Kriszta írta...

Nagyon aranyos dolgokat hoztál :)

Hencsi - bneheni írta...

Szépeket alkotsz, nekem a békás tatyó és a bébi cipők a kedvenceim :):):)

bemka írta...

köszönöm :)