2010. február 6., szombat

Kezők! Kisgyerekesek!

Gyors, látványos, és hasznos "gyakorló darab" lehet a kocka. ( Több kép itt meg itt. )Az ötlet nem saját, hordosv blogján meg egy talán angol blogon is láttam, mielőtt nekiláttam volna a sajátomnak. (Vera blogján érdemes nézelődni, csudákat alkot - főleg a kisgyerekeknek valókat. :o) )
A kocka roopant egyszerű, tévé lőtt is készülhet. A belsejét - mivel kisgyereknek szántam, szivaccsal tömtem ki, hogy mosható legyen és beletettem egy Béres-vitaminos flakonba egy kevés lencsét. Így csak mérsékelten zörög, de mégis csak ad valami hangot. Aki nem tud figurákat horgolni rá, varrottakkal is díszítheti. Rajtam kívül :o( itt mindenki gyönyörű dolgokat tud varrni, ahogy látom. Egy délutános munka az alap és mondjuk még 2 a díszítés és az összeállítás. Tőlem el lehet találni a Zauberauswolle című lapra, ott sok rátétötletet is találhattok.

1 megjegyzés:

Jandó írta...

Nagyon aranyos és jó ötlet.