2010. február 15., hétfő

V ariációk

Vasárnapra, miután egy halom amigurmit befejeztem elkapott a hév a munkáitok láttán, és elhatároztam, hogy valami HASZNOSAT is készítek. Kezdtem a nagyi kockával. Horgolás bibliája, leírás... Miután már hatodszor fejtettem le, mert nem olyan volt, mint .. végre eszembe jutott, hogy félre a szöveget, ide a képet... Jé, olyan lett! :o)Aztán még merészebb lettem, és elkezdtem egy székhuzatot... hát azt inkább nem mutatom, meg, szerintem lefejtem. Nálam nincs maradék fonal. :o)
De valamelyik spanyol oldalon láttam egy tokot. Szerintem mobiltok volt, de 100-as cérnával készíthették, mert minta vagy 4-szer ismétlődött. Én vastag fonallal kezdtem, így "csak" szemüvegtoknak lett jó, és igazán nem is tetszik. De azért felteszem. Amikor újra átírtam a mintát, láttam, hogy helyenként eltértem tőle, tehát akár még jó is lehet.



De a minta megihletett, és gyorsan felvázoltam egy elefántot, szerintem az jobb. A fülecskéje lifeg, mert ráhorgoltam, de hímezni is lehet. Mintadarab, így nem béleltem, és nem lehet bezárni, de befejezve pl gyerekpénztárcának jó. Piroska horgoló cérna és valami műszálas fonal. Nem is szép az átmenet, ezért körbehímeztem. Célszerű bélelni, mert különben minden eleakad a hátul vezetett szálakban.




Végül egy praktikus dolog, amit lehet hogy rajtam kívül mindeki ismer. :o) Miután állandóan küzdöttem az összetekeredő két szállal, fogtam a már ismert kosárkát és a gumis mappa maradékát. Kört vágtam, úgy hogy a szélét védő fémkarika megmaradjon. Ennél fogav a kosárhoz erősítettem, és vágtam rá lyukakat. A kosárnak így fedele lett, és a lyukakon keresztül kivezettem a fonalakat! Na, most tekeredjetek össze! :o)

Nincsenek megjegyzések: