2010. február 3., szerda

Megmutatom

Megmutatom, hogy mire jutottam az első bejelentkezés óta, az első horgolásommal.
Elöször is vettem egy nagyobb, 3-as tűt (a kerülendő márkákkal nem találkoztam),és előlről kezdtem. Maradtam a nagyi kockánál, mert nagyon megtetszett.



Arra gondoltam, hogy egy nyári takaró lesz belőle Lilinek. Nem tudom, ez jó ötlet e, az elképzelés szerint kb 60x60 as méretre kellene növelnem (most 29x29) és rávarrni egy világos rózsaszín esetlen fehér kb 80x80as anyagra. Egy darabig még lesz vele dolgom, de az első gombolyag fonal elfogyott :) Nagy fába vágtam a fejem elsőre, de remélem nyárig elkészül.

S végül akinek van kedve nálam játszani szeretettel várom :)

7 megjegyzés:

Zsófi írta...

Nagyon szép lesz.
Észre se fogod venni, és már kész is lesz.

Ha (nyári) takarónak szánod, akkor nem szükséges bélelni. A lyukacsos gyapjú kellemesen meleg önmagában is.
Lezárásként szoktak egy sor pikót, vagy hasonlót horgolni, de még egy teljesen egyszerű láncszemsor is befejezetté teszi a takarókat.

bolyet írta...

Gratulálok, nagyon ügyi vagy és szépen haladsz!:)A takaró jó ötlet, nagyon hasznos!Nekem is a bélelés a mániám de valóban akár így is megállná a helyét!

Annás írta...

Tökéletes :) Szerintem sem muszáj bélelni...

Lente Julcsi írta...

Ügyes vagy :o)

BCili írta...

Köszönöm dícséretet, a bíztatást, így biztos hamar elkészülök majd vele. A szín az mindig amit nézek rajta, olyan érdekes ahogy a melírozott fonal váltakozik a kockákon. A bélelésen én is gondolkodtam, hogy legyen e, de ha szerintetek nem kell ... majd meglátom, mert kicsit szorosan horgolok, így nem annyira puha a hatása, de ha kimosom lehet hogy változik majd.

Kriszta írta...

Csatlakozom az előttem szólókhoz, nagyon ügyes vagy!

Jandó írta...

Nagyon szép lett, lesz. Nagyon belejöttél ebbe a nagyikockába. :) A bélés esetleg azért lenne csak jó, legalábbis ha magamból indulok ki, mert nem szeretem, ha a kötött dolgok a bőrömhöz érnek. Nem tudom a kicsik hogy vannak ezzel.