2010. január 26., kedd

Compot bemutatkozása



Gondolkodtam, mivel is illusztrálhatnám a horgo-blogos bemutatkozásomat, és végül eme kevéske gyűjteményre szavaztam.
A nevem Ildikó, a Compot nevet még a gimis barátnőimtől kaptam anno... Vidéki városkában élek, van egy férjem és egy huszonéves lányom, aki főiskolán tanul. A horgolást az édesanyámtól és az iskolában tanultam. (nem nevet, valamikor még ilyet is tanítottak...)  Akkor még biztosan nem nagyon szerethettem, mert semmi nagy élményre nem emlékszem ezzel kapcsolatosan. Kötni viszont szerettem, sokat gyakoroltam is. Olyannyira, hogy még fonal nagykereskedést is üzemeltettünk a munka mellett. Aztán az is végetért, és magával ragadott a foltvarrás. Mostanában kevesebb az időm, ezért a mobil módon művelhető kézimunkákat végzem. Így találtam rá ismét a horgolásra. Nagyon érdekes, és vidám munkákat láttam blogokban, amik megtetszettek. Elkezdtem képről horgolni, bár a napokban előkerestem a régi horgolós könyvemet is. Kezdenek jönni a saját ötletek, egyre inkább szeretem csinálni. A malmos képet függönynek szántam, csak nem volt kedvem befejezni. Lehet, hogy ez lesz az egyik hónap "fejezzük be együtt" témája?  Csak rakosgattam, most pedig elővettem. Idén télen hópelyhekkel díszítettem a lakást, és van még ott egy négyzet, ami csak egy próba volt. Úgy gondolom, hogy a kezdőnél már többet tudok, de a profi szinthez még van mit tanulnom. Biztosan tudunk majd segíteni egymásnak, ha elakadunk valamiben.

Nincsenek megjegyzések: