2010. január 25., hétfő

Csatlakozom

Sziasztok!Elöször is szeretném megköszönni a meghivót!Ahogy elnézem igencsak lelkes kis társaságba csöppentem.Kriszta vagyok,két lány büszke anyukája.Elsősorban a varrás a nagy szerelmem,de kötni is szeretek és most kedvező alkalom nyilt hogy végre horgolni is megtanuljak.Valamikor még általános iskolás koromban próbálkoztam vele,de ami az én kezem alól került ki valahogy mindig  teljesen másképp nézett ki mint a képeken.Igy aztán elég hamar fel is adtam.Aztán mostanában egyre több horgolt csodába botlottam és kedvet kaptam hozzá,hogy újra neki gyűrközzek.Jandó felhivása épp időben érkezett.

2 megjegyzés:

Jandó írta...

Hú, Krisz, remélem majd mi is jutunk annyira előre, hogy olyan jól tudjunk horgolni, mint a töbiek. Ugye majd mutatod, ha jutsz valamire.

krisz írta...

Igen persze ha lesz valami használható.Még csak próbálkozom több kevesebb sikerrel...