2010. február 27., szombat

Abszolút kezdő....

Sziasztok,

köszönöm a meghívást, a lehetőséget. A "kezdetektől" fogva nézegetem a blogot, tetszenek a munkáitok, és nagyon szeretnék megtanulni én is horgolni. Nagy álmom egy hatalmas színes négyzetekből álló horgolt takaró. :)
39 éves logopédus vagyok, egy 18 és egy 17 éves kamaszlány édesanyja.
A horgoláshoz a kezdő lépéseket megtettem, vettem fonalat, és beszereztem a "szakirodalmat"- szerintem belefutottam a lehető legbonyolultabb leírásokba, viszont a képek gyönyörűek. :)
Tehát én vagyok az, aki könyvből tanul horgolni, jelenleg még csak fel-lebontogatom a mintadarabot. :)


9 megjegyzés:

BCili írta...

Üdv a csapatban! Mindenki így kezdi, bár nekem még könyvem sincs, az egyetlen irodalom számomra ez a blog! Meg lehet tanulni, csak el kell kezdeni, a lányok pedig sokat segítenek! Sok sikert hozzá!

A fonalaid nagyon szépek, az egyik éppen olyan mint amiből az első, éppen horglot darabom készül :)

Karina írta...

Kedves Teca, üdv a csapatban!

micuska írta...

Én is üdvözöllek. Jómagam is csak silabizáltam (inkább blattoltam) a könyveket, sőt anyukám is mutogatta, de annyira fürgék az ujjai, h. nem tudtam követni. Egyszer aztán bemérgeltem magam és hogyhogy--nem eljutottam a youtube-os videókhoz. Ott megvilágosodott minden, pont a nagyi négyzeteknél, és AZÓTA tudom a könyvleírásokat is értelmezni. Ezért tiszta szívből ajánlom a videókat. Nagy lökést adnak az indulásnál.

Teca írta...

Köszönöm, köszönöm a kedves fogadtatást, én magamban jókat kuncogtam, amikor a férjem odavetette nekem, hogy nézzek youtube-ot, mert " onnan mindent meg lehet tanulni" :). Ezt most meg is nézem, rögvest! :)

Szentpyr írta...

Szia Teca!:) Tűcsere, tűcsere?;)

A férjed mond valamit, én spec a youtube-ról tanultam! (Ebből adódóan mondjuk komoly gondjaim vannak a mintaolvasással..)

Teca írta...

Szia, Rita

neem , szó sincs tűcseréről. :)
De ahogy most haladok...jajajj..:)

Natti írta...

Én is szeretettel üdvözöllek a csapatban.

Névtelen írta...

Üdvözöllek! Én is így tanulgatok... :D Horgolok, bontok. Aztán majdcsak lesz valami. :D

Teca írta...

:)
A kulcsszó nálam a "majdcsak.."....