2010. február 28., vasárnap

Kérdés kérdés hátán

Mutatni semmit nem tudok, ellenben kérdéseim vannak. :o)
Íziben két dologban is tanácsot szeretnék kapni, az egyik a horgolt táskákkal kapcsolatos. Ha én táskát készítek, amelynek belsejét is akarok, akkor hogyan dolgozzam össze a textilbélést a horgolt külsővel? Egyszerűen varrjam össze...?

Egyébként ötletem van egy halom, merészségem már kevesebb, bár a "merjünk nagyok lenni" jegyében én a kisvirág után rögtön az árkádmintát vagy a kagylómintát néztem ki magamnak. Készített már valaki ilyet? Hát, perzse, hogy készített, ugye? Nagyon bonyolult, nem kezdőknek való?

7 megjegyzés:

Krike írta...

Én még nem csináltam táskát, de vagy összevarrnám, vagy a bélést körbe varrnám pelenkaöltéssel és hozzáhorgolnám a külsejét, persze lehet, hogy ez marhaság. Más ötletem viszont nincs, talán valaki aki gyakorlottabb tud segíteni.

Kriszta írta...

Én csak simán belevarrtam a bélést a horgolt táskába...

ZsuzS írta...

Én is csak simán belevarrtam.

Eta írta...

Ha horgolt fülű táskát készítesz, célszerű azt is alábélelni, mert különben nagyon megnyúlik. A fület beljebb az alja felé varrd, ne a szélére, mert könnyen kifordul a táska. A bélést meg csak a szájához szokta anyukám varrni. A legutóbbi kék táskát már én béleltem, ugyanígy.

aarkus írta...

Sziasztok,
itt van egy jó útmutató horgolt táskák béleléséhez: http://laughingpurplegoldfish.blogspot.com/2008/08/simple-lining-tutorial.html

zazálea írta...

Hja, ennyi rutinnak, mint ti, könnyű... :o)))))
Köszönöm!

zazálea írta...

rutinnal