2010. február 14., vasárnap

Elkészült sapka és mobiltartó

Végre tudok én is mutatni valamit. :) Tegnap befejeztem a sapkát Natti leírása alapján, amihez annyit kérdeztem. Jó sok időt vett igénybe, eddig elképzelhetetlen, hogy ti hogy tudtok ennyire gyorsan horgolni. De a lényeg, hogy hibái ellenére hordható, és nagy sikert aratott.

Megpróbálkoztam egy mobiltartóval is, Eta leírása alapján. Anyukám "rendelte", ő kérte ilyen dísztelenre és összehúzhatóra. Azt hiszem elég jó lett (bár vannak benne hibák), legalábbis a tulajdonosának tetszik.


Tanulságok az eddigi tapasztalataim alapján (ezt főleg a hozzám hasonló kezdőknek és magamnak is írom):
- minden fonal teljesen más, és a még ismeretlennel érdemes kísérletezni, hogy utána könnyebben és szebben menjen a horgolás
- nem szabad nagyon szorosra horgolni a szemeket (először teljesen feszesre húztam a fonalat, ami rossz is volt meg csúnya is)
-egy idő után magától rááll az ember keze az egyenletes horgolásra
- megéri akár rengetegszer is bontani, ha utána már minden sokkal jobban megy


Ami még nagyon fontos. Köszönöm mindenkinek a sok segítséget, mintát, tanácsot, bátorítást... ! Azt hiszem ritka jó csapat jött itt össze. Nélkületek semmire se mennék a horgolással. :)

10 megjegyzés:

Kriszta írta...

Nagyon szép lett a sapka és a mobiltartó is, nagyon ügyes vagy!

Tündérlátta írta...

nagyon szépek lettek! És fontos, hogy leírtad a kezdő tapasztalataid!

elina írta...

Na en a sapkan egy hibat sem latok!Nagyon ugyes vagy...szepek a munkaid:-)

Hencsilli írta...

Jó lett mindkettő! Osztom a véleményed a bontást illetően.

Lente Julcsi írta...

Gratulálok :o)

Névtelen írta...

Ez a sapka csodaszép!

bolyet írta...

Gratulálok az elkészült darabokhoz, bátran vállalhatóak!Nálam is a sapi az első de a tartóka is remek!Ügyi vagy!:-))

krisz írta...

Nagyon szépek lettek!Ügyes vagy!A bontással nekem is hasonlóak a tapasztalataim.Megéri ,mégha sajnálja is az ember.Én is rengetegszer kezdtem újra meg újra,de igy az elksézült sapka sokkal szebb lett.Majd mutatok képeket is,de még a virágom nincs kész hozzá.Nem tudtok valami jó leirást?

Eta írta...

Nagyon jók lettek, látod, hogy nem is nehéz. :o) Én az ősszel a lányomnak készített sapit 5-ször fejtettem le, mire olyan lett, amilyet gondoltam. De megérte. ÉS az csapat neked tartozik köszönettel, mert megcsináltad és egyben tartod a blogot. NA, ne ragozzuk: jó csapat vagyunk és kész. :o)))

Jandó írta...

Nagyon köszönöm Nektek. Igazán örülök, hogy szerintetek is jó lett.
Hm, hibák vannak, de azért nem nagyon durva, és direkt úgy fotóztam, hogy ne nagyon látszanak. :)